nog meer nagellak addicts??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Hopelijk nog meer nagellak verslaafden??

Ik hou van nagels lakken, heb het liefst de lakjes van catrice en essence omdat ze hele toffe kleurtjes hebben en leuk geprijsd zijn. Kan ook bijna de kv niet binnen stappen zonder lakje mee te nemen.

ik doe trouwens geen figuurtjes oid...ben ik motorisch niet zo geschikt voor, maar zie er graag voorbeelden van. En ook van nagellakjes collecties;)

Heb vandaag3 lakjes gekocht: raspberryfields forever en minter wonderland beide van catrice. En it's raining men van essence.

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Hee ja die had ik gezien, maar zo'n kunstenaar ben ik niet hoor. Dacht hier meer aan een gezellig kletstopic over een gezamelijke verslaving haha. En er mag uiteraard geshowd worden. Tips voor nieuwe kleurtjes, goede merken, wanneer er aanbiedingen e.d. zijn...tips om op te brengen e.d.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn eerste vraag trouwens..weet iemand welke goede lakjes ze bij DA verkopen?? Ik heb daar nl nog cadeaubonnen van.

5. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    DA kom ik eigenlijk nooit, dus geen idee :)
    Heb nog wel een tip voor je.. bij de Action zijn nu allemaal nagellakjes van Sally Hansen voor maar 99 cent en ook verschillende van Rimmel voor maar 1,79.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ah super...sally hansen ken ik niet. Fijne nagellakjes??

7. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Ik heb altijd zo'n probleem met het laten drogen van nagellak...zelfs met die druppels van de kruidvat krijg ik nog strepen/vlekken erop. Zo jammer!

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb veel nagellak van L'Oréal, vind die erg fijn!

Ik heb nu even een pauze genomen met lakken, aangezien mijn nagels steeds afbreken tijdens mijn zwangerschap :) Vind het wel jammer, want het staat altijd netjes en fleurig :D

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Pstttt...volgende week alle nagelproducten 1+1 gratis bij kruidvat;)

10. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    ^ WOOTWOOT! Heb jij de reclame in de plastic al binnen?!

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik ga morgen mn eerste gellak uitproberen, gister gekregen van mn lief :D Heb er zin in!!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Echt???:$

13. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh.. zo'n aanbieding is niet goed voor mij :p Vriendlief zit altijd al met een 'nee-schuddend' hoofd op de bank als ik weer eens thuis kom met nagellak. Reactie is dan ook standaard: "Had je er nog niet genoeg?!". haha.

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Sinds ik geen nagels meer bijt (door starten van een topic ''nu is het klaar''), lak ik elke 3 dagen mijn nagels in een ander kleurtje. Ook ik ben fan van catrice van het kruidvat. Vandaag 2 lakjes gekocht. #call me princess (lekker fout) en # plumdag miljonaire.

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm sinds ik weer werk doe ik het veel minder.
    Oa omdat zodra het niet goed meer zit.. Ik het op werk dus moet oplossen. Werk in een zeer net geklede omgeving dus een half afgebladderde nagel kan echt niet.
    En halverwege de dag even bijwerken zoals ik dat thuis dan doe... Kunnen mijn collega's niet zo waarderen.

Heb wel een hele rits kleurtjes... Veel van catrice ook.
    Hele fijne nagellak en altijd wel EEN leuk kleurtje!
    En ook "oh my gosh" vind ik fijn maar wel beetje duur.
    Gelukkig zijn einde van elk seizoen de "oude" kleurtjes bij onze kV ineens 2€...
    Dus dan gaat er altijd wel wat mee naar huis.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Klopt gosh haal ik altijd uit de aanbiedingen bak;)

17. tuc

tuc Niet meer actief

Mooie kleurtjes..vooral die call me princess

18. Saskia78

Haha hier een man die het maar wat vermakelijk vind.

Toen we elkaar net kenden.. (Vele jaren geleden) was ik nou niet direct een meisje-meisje.
    Nu haren in de krul, elke dag in pak naar werk.
    En bovendien leuke hobbies zoals haken en sinds kort brei ik sokken (ok, tot nu toe.. 1 sokboord.. Maar eentje moet de eerste zijn he)
    Dus spendeer ineens verrassend veel tijd aan typisch vrouwelijke dingen.
    Geloof dat hij bijna van z'n stoel viel toen ik naar D kapper bleek te zijn MET een vriendin!
    Die kapper ging nog wel.. Maar dat ik met een andere vrouw naar de kapper ging.. Dat had hij nog nooit meegemaakt.

Dus hij komt rustig aanzetten met een bepaalde kleur roze nagellak due zo mooi bij dat ene roze shirtje past.
    En laatst een gifgroene... Want ik had een gifgroen shirtje gekocht.
    En hij heeft speciaal bij de Ikea van die schilderijplankjes meegenomen (ik ben ikea-weigeraar maar dit vond ik een erg goed idee!) zodat het niet door het halve huis heen slingert. (Want dat vind ie dan wel weer heel vervelend :) )

19. tuc

tuc Niet meer actief

Dat klinkt als de ideale man

20. Saskia78

Ook die heeft nadelen hoor.
    Maar hij is erg metro en dat is soms wel echt heel handig ;)

Deel Deze Pagina