Ik ben ook wel heel benieuwd naar deze combinatie, dat ga ik van het weekend eens proberen: Bekijk bijlage 391582
nee die is voetballen, anders was ik allang klaar geweest maar komt goed, al moet ik midden in de nacht lakken
Wat een partypoepers zijn sommige mannen zeg Die van mij zei dat hij het mooi vond. Of hij het echt meende of om er vanaf te zijn laat ik even in het midden.
Hmm daar ben ik ook heel benieuwd naar eerlijk gezegd. Sowieso ook naar die linker en als dat eruit ziet zoals ik denk dat het eruit ziet... Dan moet het helemaal goed komen met die topcoat
Ik heb met die witte ook in mijn handen gestaan vandaag.. Ik zou ook nog graag een hele mooie oranje willen hebben voor de zomer. Ook altijd zo leuk op (zongebruinde) voetjes
Ja, ik moet zeggen dat ik alleen wit of alleen zwart bij mijn handen en nagels niet mooi vindt, dus die kleuren heb ik nooit eerder gekocht, maar met die glittertjes vind ik het heel anders staan (minder hard). Oranje heb ik nog wel van vorig jaar met koninginnedag.
Hier helaas/gelukkig een man die gewoon zegt wat ie vindt. Zo zei hij over die leatherlook,... "Ze hadden er beter f*king ugli opgezet maar dat verkoopt natuurlijk niet zo best" En later.. Nadat hij me eerst nog voor gek verklaarde vond hij het met glitter toch wel mooi. Jammer dat het er bij 2 nagels spontaan afviel net. Straks nog even repareren dus. En verder erg zin in heavy metallilac van catrice. Metallic paars, geniale kleur 1 van mijn eerste donkere lakjes maar nog steeds favoriet!
Hier ook een vent die eerlijk zegt wat hij er van vindt. Ik trek me er alleen niks van aan, hihihihi. Die heavy metallilac heb ik ook, die is mooi!
Ik heb hier een zwarte lak staan met zand effect. Is van p2, gekocht in Duitsland. Is niet zo zwart zwart, door het effect. Mooie lak, alleen jammer dat ie nogal snel bladert. Als ik ga wisselen van lak, zal ik een foto plaatsen
Dit is Catrice discreet + de featherlook.. vind trouwens dat de kleuren anders lijken zo met de flits er op..