nog meer nagellak addicts??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Haha, dan gaan we naar effen in die tijd! Vind alles best :D

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dit is hem

3. Delta

Delta Niet meer actief

Leuk! Ik had die featherlook topcoat op mijn roze nagellak vorige week :D Mijn nagels leken net cupcakejes haha

4. Delta

Delta Niet meer actief

Oh ja, hij is wel mooi ! Koraal/oranje ja. Ik zag ook nog een andere van catrice; orange bloom. Kon niet kiezen in de winkel haha

5. Delta

Delta Niet meer actief

Je ziet die featherlook niet goed, slechte kwaliteit telefoon..

6. tuc

tuc Niet meer actief

Die is mooi ja!!

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

heb er 3 potjes van:) voor hij uit assortiment gaat

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Voor degene die de gellakjes van Essence gebruiken; zijn je nagels niet beschadigd na het verwijderen?

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik heb van oranje... Catrice Yellow submandarin.
    Soort van zacht oranje. Staat ook leuk op niet zo bruine voetjes :)

10. Delta

Delta Niet meer actief

Nee, mijn nagels waren na 5 dagen essence (zonder base en topcoat) nog erg mooi ! niks geen beschadigingen. helemaal glad. hoezo dat dan?

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kijk naar die filmpjes op Youtube over de gellakjes en lamp.
    Je ziet bij het verwijderen van de gelnagels van die droge nagels enzo.. Vandaar!

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben nog steeds benieuwd welke base en top coat jullie gebruiken.. Wil het namelijk ook gaan proberen aangezien mijn nagellak altijd dezelfde dag alweer beschadigd is...;)

13. Delta

Delta Niet meer actief

aahhh !! dat weet ik niet idd, ik heb geen gel nagellak van essence.. daar zat ik ook mee. maar met gewoon alleen de nagellak van essence geen problemen mee..

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier nailart basecoat van essence.
    Pmaar hier hetzelfde probleem :)

Gebruik hem vooral omdat ik al een paar keer blauwe of groene of andersgekleurde nagels had als ik geen basecoat gebruik.
    Deze droogt snel en smeert fijntjes.

Ik heb nog niks gevonden wat ultiem geweldig zorgt dat alles op z'n plek blijft zitten helaas.

Vaak de Hema topcoat, wederom omdat hij gewoon fijn smeert en niet te lang duurt voordat hij droog is.
    Maar hij chips nog steeds :(

15. Delta

Delta Niet meer actief

ja die is weer meer geel he?

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ik gebruik zelf geen base en topcoat. Mijn nagellak blijft zeker 2 tot 3 dagen mooi, daarna begint ie te chippen

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik gebruik de base van de Hema.. Is zo'n ridgefiller + basecoat.. Doet het redelijk.. Heb verschillende topcoats, ook zo'n sneldrogende..

Kijken wat mijn dochters morgenvroeg zeggen, de oudste is heel kritisch, de jongste wordt helemaal wild als ze het mooi vind :)

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb sinds een maand of 2 de topcoat vN L'Oréal. En deze werkt echt beter dan essence ofzo..

19. Delta

Delta Niet meer actief

Haha je dochter al zo kritisch ja? Vertel. Leuk he als ze zo wild worden als ze het mooi vinden ! Mijn dochter ook, die wijst naar mijn nagels en pakt mijn hand en zegt; mooo moooo (mooi) haha zo schattig.

20. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik gebruik wel geregeld de gellak van essence. Ik haal(Peel)het op mijn werk vaak 's middags eraf. Dan ziet het er inderdaad wat droog uit. Ik smeer mijn handen en nagels dan in met crème. Dan is het al weer goed.

Deel Deze Pagina