Leuk! Ik had die featherlook topcoat op mijn roze nagellak vorige week Mijn nagels leken net cupcakejes haha
Oh ja, hij is wel mooi ! Koraal/oranje ja. Ik zag ook nog een andere van catrice; orange bloom. Kon niet kiezen in de winkel haha
Voor degene die de gellakjes van Essence gebruiken; zijn je nagels niet beschadigd na het verwijderen?
Hmm ik heb van oranje... Catrice Yellow submandarin. Soort van zacht oranje. Staat ook leuk op niet zo bruine voetjes
Nee, mijn nagels waren na 5 dagen essence (zonder base en topcoat) nog erg mooi ! niks geen beschadigingen. helemaal glad. hoezo dat dan?
Ik kijk naar die filmpjes op Youtube over de gellakjes en lamp. Je ziet bij het verwijderen van de gelnagels van die droge nagels enzo.. Vandaar!
Ik ben nog steeds benieuwd welke base en top coat jullie gebruiken.. Wil het namelijk ook gaan proberen aangezien mijn nagellak altijd dezelfde dag alweer beschadigd is...
aahhh !! dat weet ik niet idd, ik heb geen gel nagellak van essence.. daar zat ik ook mee. maar met gewoon alleen de nagellak van essence geen problemen mee..
Hmm hier nailart basecoat van essence. Pmaar hier hetzelfde probleem Gebruik hem vooral omdat ik al een paar keer blauwe of groene of andersgekleurde nagels had als ik geen basecoat gebruik. Deze droogt snel en smeert fijntjes. Ik heb nog niks gevonden wat ultiem geweldig zorgt dat alles op z'n plek blijft zitten helaas. Vaak de Hema topcoat, wederom omdat hij gewoon fijn smeert en niet te lang duurt voordat hij droog is. Maar hij chips nog steeds
Ik gebruik zelf geen base en topcoat. Mijn nagellak blijft zeker 2 tot 3 dagen mooi, daarna begint ie te chippen
Ik gebruik de base van de Hema.. Is zo'n ridgefiller + basecoat.. Doet het redelijk.. Heb verschillende topcoats, ook zo'n sneldrogende.. Kijken wat mijn dochters morgenvroeg zeggen, de oudste is heel kritisch, de jongste wordt helemaal wild als ze het mooi vind
Haha je dochter al zo kritisch ja? Vertel. Leuk he als ze zo wild worden als ze het mooi vinden ! Mijn dochter ook, die wijst naar mijn nagels en pakt mijn hand en zegt; mooo moooo (mooi) haha zo schattig.
Ik gebruik wel geregeld de gellak van essence. Ik haal(Peel)het op mijn werk vaak 's middags eraf. Dan ziet het er inderdaad wat droog uit. Ik smeer mijn handen en nagels dan in met crème. Dan is het al weer goed.