ahh eindelijk klaar! mijn creatie met gel lak de gouden kleur is in het echt zooo mooi ♡ (hot to handle van anny) jammer dat mn licht niet goed is!
Toch laat geworden bij je, maar het resultaat mag er zijn! Welke gel lak gebruik je? Heb je de gouden nagellak als tussenlaag gebruikt of op de gellak? Ik vraag voor mijn verjaardag de kit van essence, hoor er toch veel positiefs over.
ik heb de gel lak van essence en anny gebruikt, en ik heb de gouden lak als tussenlaag gebruikt inderdaad het werkt prima voor de prijs als het nu ook nog echt goed blijft zitten is het helemaal top!
Mooi zeg! Sdonya, ik gebruik verschillende. Momenteel die van de hema..heb die van essence ook. Postte gister al een tip van internet van iemand die de topcoat laag pas de volgende dag deed en dat je van de lelijke plekjes dan niks meer zag. Misschien dat eens proberen?
Ik lees & kijk mee Hier ook een nagellak fan, heb genoeg thuis.. Maar ik ga straks toch langs kruidvat hihihi.. @Blijzwanger: Niceeee !! @all: kom maar met de foto's
zeker doen! deze zit er al sinds dinsdag middag op en ondanks het poetsen van de badkamer en andere huishoudelijke activiteiten is hij nog helemaal gaaf Bekijk bijlage 391642
Blijzwanger & Cosy, mooi zeg! Ik heb nu sinds maandagavond spacequeen van Essence op en het is ondanks de kids badderen, huishouden etc ook nog steeds heel mooi! Dus ik ben zeker tevreden. Ik twijfel een beetje om de gellak van Essence aan te schaffen! Wie zegt doen?
thanks ik weet nog niet hoe de gel lak van essence draagt, maar ik zeg doen! die lamp is sowieso heel handig, en als je m nu tijdens die actie koopt is het een stuk goedkoper!
Ja, ik denk ook steeds voor die prijs kan het nooit een miskoop zijn. Denk dat ik het doe! Ga vanmiddag de stad in.
ik had die grote lamp en een starterkit voor 20 euro geloof ik.. weet niet meer zeker, heb t bonnetje niet bijde hand.