jawel joh! gewoon zorgen dat je op een stabiel oppervlak werkt en je de hand waar je de figuurtjes mee maakt ook af kan steunen. als het mij lukt lukt het jou ook! bij mij is het echt niet perfect maar het ziet er al wel leuk uit
Genoteerd, dank je! Als ik morgen dan toch weer naar Kruidvat ga... En anders hebben ze het in Duitsland vast wel. Ik was op zoek naar een nieuwe hobby en volgens mij heb ik hem gevonden!
Wat toevallig zeg! Ja joh.. Al die foto's van iedereen werken zo aanstekelijk Gewoon proberen.. Ik ben ook helemaal niet goed in dit soort dingen, maar wil het toch blijven proberen Ik heb die van Essence, met een klein bolletje aan de ene kant en een dikker bolletje aan de andere kant.
Jammer wup van dat rood. Heel mooi blijzwanger. Zou mij ook niet lukken. En ik heb er denk ook het geduld niet voor. Bloemmm die mint kleur heb ik ook. Vorig jaar met mn verjaardag gekregen, maar ik gebruik en nooit. Maar ik vind en bij jou wel heel gaaf, dus toch maar weer eens tevoorschijn halen. Ik heb vandaag deze op, de 173 over the rainbow van Essence.
Ik heb ook een mintkleurige van Essie, die is ook supermooi! Ben benieuwd hoe jij 'm vindt. Deze kleur is ook heel mooi!
Ik vind um mooi! Ik heb al drie dagen dezelfde op. Miami pink van catrice. Ik zit te wachten tot ie chipt of afbladdert maar zit nog helemaal perfect. Heb ook niet uitgebreid met mijn handen in de sop en schuursponzen gezeten de afgelopen dagen.
catrice blijft lang zitten he? hier de 2e dag dat ie perfect zit, zonder topcoat e.d. Vanavond wil ik denk ik royal redding van catrice proberen en op mijn middelvingers oyster & champagne van catrice. lijkt me mooie combi
Wat een mooie nagels, nailarts een aankopen komen er weer voorbij zeg Hier; minter wonderland met oyster & campagne op de ringvinger. Bekijk bijlage 391899
Ben hevig aan het twijfelen of ik mn lakje er vanavond afhaal..ik vind het nog steeds leuk en het zit nog mooi..maar zoooo benieuwd naar mn andere nieuwe kleurtjes
Die is ook gaaf! Heb alleen ff een verbod om meer nagellak te kopen Niet dat ik zo vreselijk veel heb hoor, 8 potjes
Wauw! daar heb ik het geduld niet voor hihi. Ja gaat hard hier Mooi! Hmm nu ik mijn collectie op de foto heb gezet valt me pas op dat ik toch wel een voorkeur voor twee kleurtonen heb Bekijk bijlage 391921