Ja klopt! Hij is heel mooi, in het echt nog mooier, want het lijkt alsof hij steeds van kleur veranderd, in het licht is ie weer anders etc. Beetje parelmoer, soms weer wat roze. Die van jou is ook lekker rustig! Mooi!
Jaa! Hij is echt geweldig. Maar na 3 laagjes wil ik er eigenlijk nog 1 of 2 op doen, hij is niet heel dekkend. Maar ach, doen we er toch nog een paar lagen over heen?! Haha
Pfff die disco inferno is zo moeilijk van je nagels af te krijgen zeg . Iemand daar een tip voor? Ik gebruik nu remover van essence maar het watje gaat helemaal kapot door die glitters
Haha ja dat kan ook ! Ik heb er zelf nog en 4e laagje over heen gedaan, nu is ie echt mooi dekkend!! Haha, wat geweldig; de nagels van je man lakken! dat mag hier niet hoor....
Zag weer mooie kleurtjes! *hearteyes* Ik ga morgen ook weer een nieuw lakje doen, ben er nog niet uit welke het wordt
Heel er leuk zo!! Ik heb gisteren die Sally Hansen ook gehaald. Ze hadden wel maar 2 kleuren hier. En ik heb een zilveren van maybeline gehaald