Ik heb mijn handen nagels en nagelriem helemaal verzorgd met hand en nagelriemolie, ik ga zo beginnen met lakken
Ik had wel gedacht dat deze meer roze zou zijn...hij blijft wat licht..heb er ook nog maar 1 laagje op..maar echt roze wordt hij niet denk ik...
Jullie worden bedankt met dit topic Bedacht mij ineens, joh eigenlijk al veel te lang geleden dat ik mij bezig hield met nagellak. Tijdens mijn werk mag ik het niet en hoor ik eigenlijk mijn nagels kort te houden. Maar nu ik toch vakantie heb haha. En als je dan ineens aanbiedingen ziet bij de kruidvat en big bazaar
ik heb net de gel van mn nagels af zitten pulken (zat nog perfect) en ben nu aan het twijfelen welke kleur ik deze keer ga doen.. hmm, wil iets simpels maar wel iets leuks..
ik heb fiji vann essie (heeeel licht bijna tegen het wit aan en superdekkend) of muchi muchi vam essie (dekkend met 3 laagjes) of pink slip van sally hansen (zelfde idee als fiji maar iets meer oud roze achtig.. dat zijn mn favo licht roze lakjes! edit: ik zie na googlen dat free hugs meer barbie achtig roze is.. dan is van d'go van essie mn favo
hahah you're welcome van d'go is sowieso echt een aanrader voor iedereen! echt een heel mooi lakje, een beetje perzikachtig roze. specialer als de standaard roze lakjes