Met die glitterazzi erover is het helemaal top..maar krijg het moeilijk op de foto, maar wat een takkespul om erop te krijgen:
Dit heb ik nu op, beetje slechte foto maar tis mint groen met zilver sand & sparkle effect van Essence.
Mooi weer, dames! Tuc, die Glitterazzi vond ik ook een kriem om op te doen! Blijft het bij jou wel goed zitten en is de lak goed gedroogd? Ik had namelijk het gevoel dat die lak plakkerig en zacht bleed, maar misschien heb ik gewoon te veel gebruikt, omdat het zo lastig smeren was. Ik vind hem wel heel leuk, dus misschien van het weekend nog een proberen als ik wat meer tijd heb. Ik heb gisteren avond laat toch maar weer gelakt, twee lagen Think Pink, die vind ik zo lekker zomers en vrolijk. In de late middag had ik de lak er af gehaald, maar begon meteen weer met bijten, dus toch bij thuiskomst gelijk maar weer gelakt, dan bijt ik namelijk niet.
In het begin wel idd..maar nu is tie goed opgedroogd en hard. Maar je moet idd op passen dat je niet zo'n dikke massa krijgt.
De foto ziet er niet uit zeg had ik vanochtend met mijn tablet gemaakt en effe snel erop gezet maar ziet er niet echt mooi uit zo.
Zo net mijn nieuwe lakje geprobeerd de nude look van Essie Spin the bottle. Normaal draag ik altijd hele felle kleurtjes dus dit is wel even wennen. Weet nog niet wat ik ervan vindt..... Wat vinden jullie?
Vind het heel leuk geworden! Dit is Catrice shopping day at bloomingdales & Essence special effect topper 3D glitter - circus confetti.
Juffie..ja dat had ik dus met dat hele lichte roze. Maar ik vind het heel mooi. lekker geshopt smnee! Bloemm...heel mooi. Die 3d top wil ik ook nog.
Mooi hoor Juffie! En die van Bloemmm en ShineBright vind ik ook gaaf. Lekker geshopt Smnee. Ik ben al een paar dagen nagellakloos. Gewoon echt geen tijd om te lakken Ik kwam net in de badkamerkast nog wel twee nagellakjes tegen waarvan ik niet wist dat ze daar stonden. Dat was dus wel een leuke verrassing Zijn allebei van Essence. De ene is Oh my glittet (een paarse) en de andere is free hugs (roze). Ik heb ze bij de rest van de verzameling gezet. Misschien dat ik dit weekend de Kruidvat nog eens binnen loop, hihi.
Shinebright, mooi! Mooi kleurtje. Bloemmm, die blauwe ook nog in mijn handen gehad maar ik denk dat ik die kleur toch niet opdoe.. maar hij is echt super!
weer heel mooi allemaal! bloem die van jou vind ik super! heb net zelf van essie een hele mooie roze op gedaan. x voor de helft gescoord. kan de naam nergens vinden! misschien iets met cascade?