Groen en licht blauw van China glaze. Wanneer ik tijd heb verander ik het weer want ben er niet geweldig blij mee lol. Bekijk bijlage 393896
Gisteren nog even een topper van essence uitgeprobeerd... Gewoon op transparante lak, on te kijken hoe hij uitpakt... Vind hem wel mooi. Beter als Jewel effect, die glitters kreeg ik niet zo mooi verdeeld over mijn nagels..
Ja, hij droogt echt super slecht! Ik doe mijn nagellak sowieso altijd 's avonds, dan kijk ik nog een filmpje en ga ik slapen, vooral met deze topper is het wel een must ja.
WAUW!!! Ik ben helemaal essie nagellak verslaafd en zoek een rosé kleur, ik kan m niet vinden maar dit is precies de kleur die ik zoek. Welke is dit? Ik MOET m hebben!! Ps: gisteren is mijn dochtertje opgenomen in het ziekenhuis, bleef overgeven en diaree
Juffie ik geloof dat het dezelfde is als deze, die ik heb. Pink diamond! Beterschap met je dochter . Hopelijk knapt ze snel op!!
O mooi blijzwanger. Ik moet vanavond weer een ander kleurtje...gister een stukje afgechipt maar ga vanmiddag zwemmen met de kindjes en mrt dat chloor gaat er vaak wat af dus vond het zonde om het gisteravond te doen.
juffie beterschap met je dochter!! volgens mij is het niet dezelfde als die van bloem. er zit namelijk geen 'glansje' in. zal ff foto in daglicht maken dan zie je t