Er komen onzettende leuke kleuren voorbij!! Goed voor de inspiratie ik heb net deze gedaan opi en nina Bekijk bijlage 394328
Zie weer mooie kleurtjes voorbij komen. Vanmorgen nagels gelakt maar ben niet tevreden. Zoveel kleurtjes gekocht afgelopen week maar als het me naar een laagje al niet aanstaat haal ik het er weer vanaf. Morgen nieuwe poging!
Ik ben ook nog naar kruidvat geweest voor twee leuke toppers. Een van essence special effect 3d million dollar baby jewel en de andere van L'Oréal geloof ik. Ziet leuk uit over de nude look van Essie.
Mooi luckymom! Ik ben ook maar weer eens aan de slag gegaan. Basis van afgelopen week zat nog prima, dus alleen de topjes en ringvinger gedaan. Ben er wel blij mee. Alleen jammer.. De vorm van mijn wijsvinger duim en pinknagel is mooi.. Maar ring en middelvinger lopen breed uit lijkt het gelijk minder mooi.. Na ja.. C'est la vie
Geweldig! Mooi rood! Ik ben ook gek op roze! Hier ruime week met mijn laatste kleur gedaan..(leve de essencegel) Maar net essence cookies en Cream; yummy yummy op gedaan. Erg mooi geworden. Ik had hem gekocht doordat iemand in dit topic hem had geshowd. Ik denk dat ik er nog een glitter tegenaan gooi zo. Morgen een foto, heb hier nu echt beroerd licht.
Ik zat heel erg te twijfelen tussen Cookies en Cream en Walk the Lime, heb mijn man laten kiezen haha
Goeie! Ik ga het de mijne volgende keer ook vragen, ik vind het altijd erg humor als ik hem dit soort kwesties voorleg, en hij vanuit zijn mannelijk brein zijn opinie moet geven; uh?' Wat?! Ja.....geen idee uh....ze zijn allebei wel goed eigenlijk...