Hahaha! Mijn man vind het altijd wel interessant, die zegt dan meestal gelijk welke kleur hij leuk vindt haha.
Apart kleur zeg, mooi! Whaaaa wat zie ik bij je handtekening onderaan?! Leuk meid! Hopelijk wordt je snel zwanger!! Spannend
Haha, dankje!! Ik heb na Ediz alleen maar een onregelmatige cyclus gehad.. Dus het is eerst even kijken wanneer nou mijn eisprong is. Ben benieuwd! We gaan ervoor, maar hebben geen haast hihi.
bloemmm super leuk!! jaloers ook haha zou zo graag al willen maar denk dat t verstandiger is voor ons om nog eventjes te wachten.. succes hopelijk ben je snel zwanger
Ik heb gel nails at home van essence. Op mijn nagels zit nu: essence peel off coat daarna catrice 57 Karl says tres chic, catrice crushed crystals/essence nail art twinkeling stars/ en daarna essence clear gel top coat. De eerste en laatste hard je uit onder de lamp. Echt ideaal deze gel nails van essence. Meer dan een week geen omkijken meer naar, en als je de nagellak er af wilt, trek je het er zo als een sticker heel voorzichtig van je nagel weer af. Mijn nagels beschadigen er niet van, zoals je wel eens in de reviews leest
Ik verveel me alleen al na 2/3 dagen met mn nagellak haha! Wil dan iets anders.. Ook daarom vind ik het zonde om die set aan te schaffen! Wel heel mooi je nagels zo Siriel!
Dank dames ik heb deze set eigenlijk aangeschaft omdat ik mijn nagels wat steviger wil hebben. Ze breken of splijten nu absoluut niet meer en kunnen mooi groeien. Ik weet dat ik deze week niet veel tijd heb om mn lakjes te veranderen en dan gebruik ik de set met topcoat en heb ik er geen omkijken naar. Soms wil ik elke dag een andere kleur en dan gebruik ik wel de peel off coat(voor stevigheid) en lak hem af in gewenste kleur zonder de topcoat te gebruiken. Dan is de basis hard (gel) en kan je gewoon je nagelak met remover verwijderen en een andere kleur kiezen. De base coat blijft dan zitten.
Ik zie hier echt leuke kleurtjes voorbij komen. Ik heb voor moederdag weer allemaal nieuwe kleuren gekregen Mijn oudste dochter is 16 en ook gek van nagellak, samen hebben we een behoorlijke verzameling van rond de 100 kleurtjes. En dan nog wel eens denken "nee ik heb echt geen kleur die bij die outfit past.." (SCHAAM) lakken jullie je teennagels ook altijd? Ik wel, vind dat zo mooi verzorgd staan
Ik heb soms het tegenovergestelde..was vandaag de circus confetti echt nog niet beu na 3 dagen..maar te veel stukjes eraf sinds vandaag dus moet het wel opnieuw. Ik ga nu purple reign van catrice doen met de glitter effect top get the party started van essence