Ik heb net candy love van essence gedaan. Wilde er een topper over doen maar geen zin om zo lang te wachten. Maak straks wel ff een foto. Leuke lakjes weer!
weer mooie lakjes die 2! smnee ben benieuwd! ik heb die essie cascade cool? nog op en zit nog heel mooi maar door dit topic maar weer een andere op hihi leuk!! even 1 uitzoeken
Ja lastig hè...ik heb ook de meeste moeite met de onderkant van mijn nagels netjes te lakken, zeg maar waar je nagelriemen zitten...heeft iemand daar een tip voor?
Mooi kleurtje smnee...en over het lakken rond de nagelriemen..daar ben ik achter is echt een kwestie van oefenen. Sowieso lak ik niet helemaal tot mn nagelriemen en het mooi recht krijgen is oefenen, oefenen, oefenen
Leuk kleurtje! Ik zet altijd mijn kwastje in het midden van mijn nagel, met een flinke druppel in het kwastje, dan duw ik het kwastje richting mijn nagelriem, maar eigenlijk beweegt je kwastje nauwelijks, maar duw je de nagellak richting je nagelriem. Ik lak hem echt een mm er vanaf. Daarna lak ik in 1 streep naar beneden, en dan het linker en rechter stukje. Ik schilder wel heel veel en heb een ontzettend vaste hand. Dat scheelt misschien wel. Heb er nooit problemen mee. Oefenen, oefenen oefenen
Ja, dat is denk ik echt een kwestie van heel veel lakken en oefenen haha.. Ik vind het ook een mooi kleurtje smnee!
Ik zit ook altijd te klooien met de nagelriemen. Al gaat het idd steeds beter. Afgelopen weekend fuchsia roze (met top coat) gehad maar na 1 dag begon hij toch al te chippen. Zonde. Nu nr 445 van Hema (+ dezelfde top coat van Essence) er op gedaan. Hopen dat het wat langer houdt dan 1 dag...
Mooie nagels zie ik weer voorbij komen Mooie kleurtjes Smnee en Lili81! Wonderbaby, mooie vorm nagels heb jij voor zover ik kan zien. Tuc, leuk die topper, mooie combinatie! Sammelskee, erg mooie kleur.
Ik heb ook eens een keer mijn nagels gelakt. Ik heb vanmiddag 2 laagjes twincoat van Alessandro Striplac (= gellak) opgedaan, zodat er een verstevigend laagje op mijn nagels zit (masr dus geen kleurtje gellak gedaan) en de hoop dat de nagellak zo langer blijft zitten dan op mijn eigen nagels. En nu dus een kleurtje erover heen gedaan. Bekijk bijlage 394727