Misschien is het hier de juiste plaats voor mn vraag. Zaterdag heb ik een trouw en ik wil mn nagels graag lakken in zo'n oud roze kleur. Ik heb van het kruidvat eigen merk nagellak meegebracht in het juiste kleur,maar jeetje dat is toch niet het effect dat ik wil hebben. Ik ben dus op zoek naar een goed dekkende nagellak van goede kwaliteit,mag wel wat geld kosten. Die nagellak van het kruidvat heb ik gegeven aan mn dochter,ik koop altijd van het eigen merk voor haar.
Bekijk bijlage 394738 Mijn nagels vandaag, lijkt vlekkerig op de foto maar dat zijn ze niet in het echt.
Net even een ouwetje tevoorschijn gehaald. En hij was nog prima, niet ingedikt ofzo! En een lekker kleurtje Essence Colour & Go nr.130 "What's my name?" Jammer dat het nu al zo donker is, de kleur lijkt op de foto ook donkerder dan hij eigenlijk is.
Hier ook beetje last van het licht. Had toch nog die L'Oréal nagellak gehaald. Een zilver crackle, lichtroze en deze dus. 805 - mysterious icon. In het potje leek hij wel wat paarsig maar op m'n nagels is hij dat duidelijk niet. Aangenaam verrast wel! Een kleur die als ik het meteen zo gezien zou hebben... Waarschijnlijk niet zou hebben gekocht. Maar vind het erg leuk toch. Misschien morgen nog even een daglicht-foto (Andere nummers zitten nog in mn tas... Komt wel
Oeh ik meld me hier even aan! Ik ben best wel een beetje nagellak verslaafd! En dan ook voornamelijk Catrice en Essence. Maar ik heb ook sinds kort een sensationail set en dat vind ik ook wel erg fijn!
Wat een mooie kleuren! Ik zit altijd in dezelfde kleurschema's maar zit nu ook te denken om nude of bruintinten te halen. Vind het toch wel erg mooi bij jullie! Vraagje.. Ik heb na bijna 2 weken de gellak er af ( tussentijds wel vernieuwd toen ik wat anders wilde) maar ik zweer je.. Als mijn nagels konden praten hadden ze keihard " oewwwww lekkerrrrrrr" geroepen. Het of ze leden aan zuurstofgebrek en eindelijk diep konden inhaleren. Dus laat ik ze even een paar dagen gelloos en heb ik nagelverharder opgedaan.. Alleen het lijkt zo kaal... Wat zouden jullie doen.. Nagels ven lekker laten of toch gewoon een lakje er op?
Mja ik toch uiteindelijk altijd in de paarstinten. Wel zomers vaak wat oranje of geel en blauw... Maar mijn alltime favorites blijken toch echt allemaal paars. En ik hou dus ook niet zo van bruin... Dunno.. Vind het gewoon geen nagellakkleurtje denk ik ofzo? Maar dit is toch wel erg leuk geloof ik. Wat minder opvallend op werk ook dan metallilac paars Moet wel ineens dneken aan mijn catrice -Londons weather forecast... Daar is het wel echt weer voor
Wauw! Wat een fijne foto's weer! Ik word blij van al die kleurtjes. Seriel; bedankt voor de uitleg hoe te lakken.
Ik heb iets van 20 pagina's gelezen en ben nu weer bij. Mooie kleurtjes komen er voor bij zeg! We zijn een weekendje weg geweest en had vrijdag doorzichtige lak op gedaan. Net weer een kleurtje op gedaan, posh plum van Sally Hansen. Ik zal morgen bij daglicht een fotootje maken en plaatsen.
vandaag weer eens 1 kleur op alle nagels , maar neig toch meer naar pastel of neon kleuren in de lente. (wine shimmet van colorshow)
Zo net even een paar pagina's terug gekeken en gelezen. Leuke kleurtjes heeft iedereen op de nagels. Ik ga vaak voor roze tinten (pastel, knal roze, donker roze) of french manicure. Heb toevallig zaterdag weer french manicure gedaan, base coat van sensationails toen mijn nagels gelakt en zondag weer laagje gellak van sensationails gedaan. En het zijn t er nu nog super mooi op.
Bekijk bijlage 394794 Ik had gisteren eigenlijk geen tijd en zin meer om te lakken, maar heb er toch nog snel twee laagjes Oyster & Champagne en topcoat op gegooid, puur omdat ik anders ga nagelbijten en dat zou zonde zijn nu mijn nagels eindelijk een beetje een mooie lengte gaan krijgen. Ben er eigenlijk best tevreden mee en ik vind die Crushed Chrystal lakjes zo lekker aanvoelen! Ik heb ook het idee dat die wat langer blijven zitten en niet zo snel afbladderen. Nog een kleine week en ik kan de gel kit uitproberen als het goed is.