Weer leuke ideeën geplezierd. Dit zijn die van mij vandaag.. Niet zo duidelijk misschien.. Maar heel donkerrood met een glitter en geltopcoat
a cut above heb ik ook een tijd heel vaak gedragen, kreeg altijd complimentjes! alleen is mijn lakje nu stroperig geworden nagellakverdunner helpt niet, wel zonde.
Ik ben helemaal enthousiast geworden na het lezen van dit topic en heb ook eens gelakt vanavond Twee laagjes Hema long lasting nummer 813 en daar overheen de Holographic Flakes top coat van Catrice.
L'Oréal 306 - sex on the Peach Gecombineerd met crackle zilver van L'Oréal. Maar eh.. Niet dolenthousiast dus Wellicht dat het met donkerblauw oid leuker word maar nu associeer ik het eerder met schimmel dan met gelakte nagels geloof ik.
Mooi allemaal dames! Die kleur van tuc heb ik ook, maar nog niet opgehad. Van de week maar eens doen. Die groene van aylen is ook een mooi kleurtje zeg. Ik kijk eigenlijk nooit bij de hematologie naar lak, misschien toch eens doen. Ik snap wat je bedoelt saskia, maar vind deze combi toch ook wel mooi. Ik heb mijn nieuwe sally hansen op vandaag, peach of cake :
Mooi kleurtje Lili! Ik wil ook nog een oranje, het liefst die van Essie - "Meet me at sunset" (niet voor de voetbal trouwens, dat volg ik niet, ik vind oranje gewoon een mooie kleur ) Maar hier in mijn wijkcentrum zit alleen een kruidvat, dus moet er eens aan denken als ik in het centrum ben. Ik heb net Catrice - "Emrald Bay" op gedaan, maar ben er niet zo tevreden over, iets te donker voor dit mooie weer en ik had hem iets blauwer verwacht (meer zoals hij er met de flitser aan uit ziet) maar hij past bij het shirtje wat ik vanavond naar een verjaardag aan trek... toch denk ik dat ik hem er weer af haal en voor iets lichters ga