Dat probeer ik wel, vind ik leuk. Maar ik doe het eerder andersom, dat ik mijn kleding een beetje uitzoek bij de kleur nagellak. In ieder geval zo dat het niet vloekt en leuk bij elkaar past of leuk contrasteert! Ik vind het ook mooi om bij een knalkleur zwart te dragen, zodat die lekker opvalt.
Bij een feestje ofzo wel.. maar ik probeer een dag of 2,3 met de lak te doen. Ik heb sochtends al geen idee wat aan te trekken, als ik rekening moet houden met de lak wordt het helemaal een ramp
Mooie kleur Tuc! Ik match het niet altijd hoor, maar doe bijvoorbeeld ook geen groene nagels met roze kleding bijvoorbeeld Ik ga zo ook een nieuw lakje op doen!
Voor degene die het willen weten: De Sally Hansen nagellak is bij Big Bazar vanaf morgen 1,99 per stuk (weet niet of het een echte aanbieding is, er staat bij "elders 9,99 per stuk).
Is hij dat niet altijd? Of hij is vaker in de aanbieding.. Maar heb tijdje terug ook voor 1,99 iets meegenomen van Sally Hansen
Ik heb geen idee wat de normale prijs is, maar zoals ze het in het krantje doen voorkomen is het een aanbieding omdat ze elders 9,99 zouden kosten
Moest ook weer een nieuw kleurtje omdat de vorige alweer lelijk was geworden. Nu dus deze de blauwe kleur geen idee samen met jewel effect van essence
Heel leuk! In combinatie met 101 dalmatiërs vind ik hem heel erg leuk. Meestal de eerste dag matcht het wel maar meestal heb ik de volgende dag een andere kleur aan, en dan verander ik mijn lak niet. Maar ik vind het vaak ook wel leuk als iemand bv voornamelijk zwart of blauw aanheeft met een knal fuchsia lakje op. Ik vind hem wel leuk, maar bij mezelf ben ik geneigd er weer glitters overheen te doen. Ja vind ik wel sjiek, mooi! Beetje moeilijk te zien, donkere foto, is het een beetje blauw/groen? Jewel effect erg mooi. Die heb ik ook net opgedaan. Ik doe hem vaak vind hem bij veel outfits passen, ik draag veel in tinten blauw/ petrol en zwart. Past wel goed daarbij vind ik. Op de foto lijkt die van jou blauwer en bij mij wat groener. Zal aan het daglicht liggen denk ik.