Ik klets ook graag mee! Hier ook eentje met veel te veel potjes nagellak haha. Ik lak ze te weinig, moet daar echt eens wat meer tijd voor gaan nemen. Dankzij dit topic ze daarnet wel gelakt, eerst Essence 104 Sweet as candy, en daar overheen Essence 103 Space Queen : Bekijk bijlage 396017 Vrij neutrale kleurtjes, zit ook maar 1 laagje van de Candy op.
Ik moest het topic effe zoeken. Was afgezakt naar pagina 3. Ik heb m'n peach of cake er vanavond afgehaald, maar eigenlijk was het nog niet nodig. Ik heb gisteren en vandaag zonder handschoenen in de tuin gewerkt, maar de lak zat er nog net zo mooi op als zaterdag. Is echt mijn nieuwe favoriet! Ik heb nu Sally Hansen Shell we Dance er op gedaan. Die kreeg ik gratis bij de peach of cake. Het is een heel licht kleurtje, wel met een mooi glansje. Ik twijfel nog of ik er een glitter topcoat of iets over zal doen of zo zal laten. Foto staat op m'n telefoon, dus zal zo effe plaatsen.
Ok.. Vandaag is blijkbaar weekend Maar soms heb je van die dagen dat elke kleur niet goed genoeg is. Dus vandaag bij m'n brave nette pak: ACid DC van catrice.
Bol.com heeft weer een 2+1 actie op sommige lakjes. Ik heb net 3x Color Show met glittertjes besteld (White Splatter, Urban Vibe en Boom box Black)
Bloemmm, is dat super gave roze glitterlakje van Essie nog ergens te krijgen? Ik moet hem echt hebben!
Moest eigenlijk iets anders bestellen, maar 'moest' nog iets van 3 euro erbij doen om geen verzendkosten te betalen.. Dus toen vond ik mezelf bij de nagellakjes haha.. Oeps