Deze had ik de afgelopen dagen, Berry Juice & Peach Beach van Sally Hansen met Glitterazzi van Essense
En sinds gisteren deze: I'm not a greenager van Essense en de stipjes met Peach Beach van Sally Hansen en Glitterazzi van Essense
Mn lak zit er nog heel goed op, maar vind en toch wat saai. Daarom net maar even white splatter er over heen gedaan.
Ik ben gek op glittertjes! Zal vanavond ook mijn nagels lakken. Ik denk gellak met een lichte paarse glitter er in.. Blijft vrij neuraal
Mooie nagels Macy! Bloemmm, ik vind je glitters super leuk, maar voor mezelf nogal heftig. Gewoon een keertje doen denk ik, haha kwestie van durven waarschijnlijk!
Nee nee, dit waren gewoon die van Bol van gisteren. Van de verzendkosten weet je wel Waren vandaag gekomen!
En er is net een heel stuk nagel afgebroken... Fijn! Kan ik zo alles knippen, ziet er anders niet uit.
Oh, balen! Mijn nagels splijten weer heel erg, heb ze gedeeltelijk ook weer moeten afknippen. Vandaag eindelijk de gel nagel kit van essence gehaald, ga hem vanavond uitproberen. Door omstandigheden heb ik mijn nagels een tijdje niet gedaan, maar volg jullie wel en zie weer veel leuke kleurtjes en mooie nagels langskomen!
Door jullie inspiratie gekregen, heb dit weekend voor het eerst in tien jaar mijn nagels weer gelakt en ga zo even bedenken wat er nu weer op te doen. Ik vind het wel moeilijk om het er super netjes op te krijgen zeg!