Vergeet ik toch m'n nieuwe aanwinst te showen A shade of jade van OPI by Nicole. Had mezelf beloofd dus laatst weer wat oude voorraad te gebruiken.. Maar dan loop je tegen zo'n doos met onwijs mooie lakjes die stevig in de aanbieding zijn. Maar vind het echt een heel mooi kleurtje. Kan ook goed op werk
Bekijk bijlage 397135 En de nieuwe lak zit er weer op! Weg met de roze panterprint van vorige week en tijd voor een nieuw iets Essence (41) Very Berry Essence (106) Free Hugs Essence (20) Fatal Essence (32) Gold Rush.
Pimp my Shrimp van Catrice. Voor mij de absolute zomerkleur! Oranje-koraalkleur. Prachtig Bekijk bijlage 397140
Hele mooie kleur, Macy! Die kleur heb ik ook, van L'Oréal (Dating Coral, geloof ik). Echt een zomerkleur, inderdaad Ik had gister een feestje en had wat roze elementen in mijn kleding, vandaar ook een roze nagellakje Bekijk bijlage 397158
Ja, super mooie kleurtjes weer zeg!! Is er gisterenavond niet van gekomen om te lakken.. Vanavond wel hoop ik
Mooi en overzichtelijk zo Logan! Ik ga ook maar eens zoiets maken mijn man is niet zo handig met hout Bedankt voor de code, super! Ik heb net "meet me at sunset" van Essie op gedaan, maar ik had hogere verwachtingen van dit merk. Catrice kost 2,99 en ben ik tevreden over (slijt iets sneller dan Maybellin a 7,99), Essie kost 9,99. Ik heb in totaal 4 lagen op moeten doen en nog steeds zie ik de overgang van het witte naar het roze gedeelte van mijn nagels er doorheen, dát had ik niet verwacht! Ik hoop dat de andere 3 kleurtjes beter dekken (gister nog "need a vacation" = licht roze, zoiets als die van Tutu, besteld bij bol.com, anders moest ik verzendkosten betalen ).
Je kunt ook wel zien dat hij zelf gemaakt is hoor, maar ik heb nu een fatsoenlijke plek om alles neer te zetten. Ik kwam lakjes tegen waarvan ik vergeten was dat ik ze had. Ik vind je kleur wel mooi 4dogs82! Jammer dat de kwaliteit zo slecht is dan. Zelf heb ik nog een bon liggen van da van precies tien euro.. was gister wel in kleve en daar kost essie 7.95 per flesje.
Tutu; mooie kleur roze! Logan; perfect je lakkastje! 4dogs; ik had het kastje van hout bij een kringloopwinkel weg voor 3,-euro. Ik had hem zelf geschilderd. Dus dat kan ook. Volgens mij is het een kruidenkastje geweest vroeger. Wat ook kan is de houten kruidenrekjes van ikea ophangen. Die zijn iets van 3,99 ofzo. Ik heb vandaag mijn lak vervangen, het was er ook wel aan toe.. Nu heb ik that's what i mint op samen met space queen. Ik kan het niet laten om te glitteren
Mooie kleurtjes weer allemaal! Vind vooral die van blijzwanger erg leuk maar voor mezelf ben ik niet zo van de felle kleuren. Vind het erg leuk maar ben het bij mezelf altijd zo snel zat Ik heb gisteren een simpele french gelakt.
yeahh iedereen aan de pastel neon ze hebben trouwens heel veel leuke kleurtjes! heb nog meer leuke lakjes gekocht maar die show ik nog wel op mn nagels
volgens mij is meet me at sunset een "jelly" dus een doorzichtige lak. essie heeft verschillende soorten lakjes, dus ligt er een beetje aan hoe ze dekken de creme lakjes dekken bij mij altijd in 1 laagje al. maar ik hen ook lakjes die doorzichtig bedoeld zijn en die dus na 5 laagjes nog steeds niet helemaal dekken.