nog meer nagellak addicts??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Heb nu raspberry fields forever op, mooi kleurtje!

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Je moet een stukje vanaf de nagelriem lakken. Niet erop, idem met de zijkanten. Ziet er netter uit plus dat het lijkt of je langere nagels hebt

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Deze had ik al gezien, en dat doe ik ook, maar het helpt niet :(

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat heb ik idd wel eens gelezen..maar als ik een stukje vanaf de nagelriemen lak..zit ik er niet overal evenver vanaf..snap je wat ik bedoel?? Dan heb ik nog geen mooie strakke lijn.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat is ook een kwestie van oefenen. Ik vind de kwast behoorlijk breed als ik wat op mijn nagel druk dus pak al een groot gedeelte mee.

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik hou niet van blauwe nagels, maar deze kleur blauw vind ik toch wel erg mooi! beetje periwinkle :)

ik kreeg deze in een tasje met allemaal nagellakjes, maskertjes en makeup van mn vriend.. hij weet hoe hij me blij maakt :p hij geeft me ook altijd een complimentje als hij de kleur van mn nagellak mooi vindt, best leuk van een vent :p:)

7. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Hey dames,
    Ik heb sinds kort (een maand of 3 ofzo) de smaak te pakken wat betreft nagellakken. Deed daarvoor weinig aan mijn nagels, maar vind het toch wel super leuk staan.
    Alleen zo jammer dat het snel weer lelijk wordt. Ik gebruik voornamelijk lakken van de Hema. Wat zijn 'sterkere' lakken? Die van essence bijv?

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    zolang je een goede topcoat gebruikt blijft alles goed zitten! ik gebruik sally hansen insta-dry of essie good to go en ben er erg tevreden over.

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Iemand die mijn nagels komt lakken? Als ik het 2x per jaar doe, is het veel. Ik heb best brede handen dus een lakje maakt het wat vrouwelijker maar ik heb ook brede, wat mannelijke, nagels en krijg het gewoon niet mooi.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Idd goede base en topcoat gebruiken en goed uit laten harden. Sommigen zeggen dat de lak met 10 minuten droog is maar dan krijg je alsnog deuken erin. Bij mij duurt het echt veel langer tot die hard is.

11. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ahhhh, gut een topcoat, is dat het geheim?! Hahahah, dat ik daar zelf nou niet aan dacht! Thanks voor de tip!!!

12. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Hou ook van nagellak maar haat het dat het drogen te lang duurt dus het neemt teveel tijd in beslag waardoor ik er vaak geen zin in hebt.

Maar zeer regelmatig heb ik een roze tint want dat vind ik het mooist maar draag ook weleens zwart of blauw net waar ik zin in heb.

Ga morgen wel naar de kruidvat voor nieuwe kleurtjes want er is er een leuke aktie.

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik lak mn nageks meestal voordat ik ga slapen! dan laat ik het drogen totdat het hard genoeg is om zachtjes aan te raken en dan ga ik naar bed. volgende ochtend zijn mn nagels goed droog en mooi zonder deukjes!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jep, ik ook! Blijft dan echt het mooist.
    Kan dan ook gewoon op mijn gemak lakken zonder dat een peuter of baby me nodig heeft :D

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga zo de stad in, gelijk even bij de big bazaar kijken..
    Misschien ook nog even bij de kruidvat en etos haha..

16. tuc

tuc Niet meer actief

hier ook als de kids op bed liggen en ik achter de tv zit.

Die kruidvat aanbieding zal het vandaag nog niet doen zeker??

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat voor aanbieding is er bij de kruidvat?

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vanaf dinsdag. 1+1 gratis geld voor de meeste merken

19. tuc

tuc Niet meer actief

vanaf morgen 1+1 op alle nagelproducten:D

20. Delta

Delta Niet meer actief

Haha woensdag ga ik ook maar ff checken dus..

Deel Deze Pagina