Ik ben van juli 84 dus ik word bijna 30 en ik vind het vreselijk. Maar 1990 en 1991 klinkt gewoon erg jong voor mij. Haha! Was ik het nog maar zo jong...zucht!!
Ik denk ook dat je zo jong bent als je je voelt Dus lekker zo laten je huis en spijkerbroeken hoor Amethist! @blijzwanger; Zo denk ik ook altijd haha
ik word in september 25.. dat voelt voor mij al echt oud haha, maar ik heb op het moment sowieso zo'n "is dit het nou" fase
wat maakt t uit hoe oud je bent.. het gaat erom hoe oud je je voelt.. vele zullen mij te jong vinden om mn 20e moeder geworden.. heb hiervoor een mk gehad zelfs anders was ik 19. maar ik ben ook een stuk volwassener dan mijn vriendinnen die nog geen kinderen hebben al zeg ik t zelf. ik vind die witte lak ook super leuk! gisteren roze lak gekocht van maxfaxtor bij de budget/big bazar
Ach ja, je bent ook zo jong als je je voelt natuurlijk, maar soms..... Leuke lakjes weer! Ik heb even geen lak op, alleen blank. Ik weet even niet in wat voor kleur ik zin heb .
Hier precies hetzelfde, ook van sept '81. Voel me gelukkig niet oud, al moet ik altijd nadenken als men vraagt hoe oud ik ben (niet dat dat heeeeeel vaak gebeurt, maar áls....). Ontopic: die witte lak is cool!!! Verder na 5 dagen de gellak eraf gepeutert, de eerste nagel was er toen al een dag af. Nagels kwamen vrij ongeschonden uit de strijd. Behalve dat ze ontzettend splijten, maar dat deden ze daarvoor ook al. Heel frustrerend!! Ze zijn ondertussen dus allemaal weer kort. Heb er daarom nu even niets op en smeer maar flink. Iemand een goeie tip tegen splijtende nagels?
Ja, het schijnt dat Trind Nail Balsam heel goed helpt. Laatst ergens gelezen op een blog geloof ik bol.com | Trind Nail - Balsem | Mooi en gezond Zal zo ook eventjes een fotootje plaatsen van mijn nieuwe nageltjes + teennageltjes.
Vanmiddag mijn nageltjes ook weer gedaan. Let niet op de foutjes op mijn tenen, kan er maar moeilijk bij met mn buikkie
Leuke kleurtjes lilaa en meijke! Die witte nagels vind ik ook erg mooi. Vandaag naar de jaarmarkt geweest en daar stond een kraam met nagellak. Heel veel leuke zomerse kleurtjes en toch had ik er bij geen eentje direct het gevoel dat is em, dus toen maar niks gekocht.