Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien of een nagellak dekkend is? Ik vergis me regelmatig en denk dan een mooie dekkende lak gekocht te hebben. En dan blijkt ie (semi) transparant te zijn... En nog een vraag: Heb een behoorlijke collectie maar sommige zijn al een aantal jaar oud Hoe lang is een potje nagellak houdbaar?
Echt heel erg mooi!! En penK; ik doe soms als ik twijfel even 1 strijkje over mijn nagel in de winkel, dan zie ik of ie dekt of transparant is....sssssst
Meijke; Mooie combinatie! Heel gaaf! Tuc; Ziet er weer superleuk uit Lila; Leuk je nieuwe kleurtjes! Ik heb 2 lakjes van Sally Hansen gekregen, van mijn beste vriendin. Voor mijn verjaardag! Zal morgen een foto maken. Ga morgen ook mijn nagels weer lakken. Denk dat het cookies wordt!
Door dit topic ben ik ook weer begonnen.. heb al 3 kleurtjes op gehad deze week. Zal morgen even een foto maken. Ik vind het wel leuk dat je alleen het bovenste kleurt. Zoals bij de rainbow nails. Hoe doen jullie dat?
Ik kom ook maar ff binnen vallen, ben ook gek op nagellak Net deze opgedaan, Lapiz of luxury van Essie