Is er niet toevallig ook een nail-art topic? Ben ik nét iets geschikter voor dan dit topic Ben niet zo van het enkele kleurtje, doe mij maar nepperds met de meest gekke patroontjes of figuurtjes er in of op. Mits er mee te werken valt én niet te lang.. vind ik nooit zo heel mooi.. Die blauwe kleur van Essie is trouwens wel heul tof!
nonja chiggy en meijke heel gaaf allemaal!! ik laat woensdag mn nagels doen voor onze bruiloft as vrijdag. zal wel een foto plaatsen!
Hoe lang is een potje nagellak houdbaar? Mijn collectie is best groot, maar sommige heb ik al erg lang. Vraag me af hoe lang het goed blijft? Ben bang dat ea. de prullenbak in kan... Wie weet dit?
De mijne blijven lang goed hoor. En als het wat stroperig is geworden kun je er nagellakverdunner in doen....geen remover
Ik heb eigenlijk nog nooit een potje nagellak weggegooid, dus naar mijn mening zijn ze heel lang houdbaar..
Hebben jullie ook weleens dat je even geen zin hebt om te lakken? Had gisteravond zo'n bui zat met mijn lakje klaar maar toen dacht ik ineens bahhh moet ik weer stilzitten en laten drogen. Hhahaha dus heb ik ben nu blanco en is best saai maar had gewoon geen zin.
ik gooi ook wel is wat weg hoor, vind het toch niet zo fij meer lakken als nagellak verdunt is. dan chipt het ook sneller bij mij!
jaa soms lak ik mn nagels zelfs helemaal en dan heb ik ineens echt geen zin om te zitten wachten tot mn nagels droog zijn en haal ik het er weer af.. of ik ben 3x niet tevreden over een kleurtje en dan geef ik het op..
Ik zou niet weten wat ik anders doe eigenlijk.. Ze liggen altijd in een lade, wel droog en donker dus.. Maar voor de rest weet ik het ook niet
Liggen bij mij ook droog en in het donker maar toch moet ik regelmatig wat weggooien. :x Ach weer excuus om af en toe wat nieuws te kopen. Heb er vrijdag nog 2 gekocht van Sally Hansen bij Big Bazar. Weet niet of het wat is want had gister dus geen zin om te lakken. Hoop dat ze een beetje snel drogen want dat vind ik zo irritant en vooral omdat ik best veel water drink en dus vaak naar de wc moet maar das niet handig met net gelakte nagels
Gister had ik dus ook mijn duim al gelakt even kijken of ik het wat vond maar merkte al dat het drogen naar mijn idee te lang ging duren dus toen heb ik het er weer afgehaald want had er geen zin in.
Dames mijn nagels zijn oranje verkleurd.. Dit heb ik echt nog nooit gehad! Zelfs niet met donkerrode nagellak.. Hoe krijg ik de verkleuring eraf?
Gebruik je een basecoat? Ik had eens gelezen dat je bij hele extreme kleuren altijd een basecoat moet gebruiken om verkleuring te voorkomen. Vind dit ook nog op internet: Hoe haal je verkleuring weg? Dat kan op een aantal manieren. Je kan een speciaal badje maken met een whitening product. Herome heeft hier tabletjes voor, net als Koh. Ik heb zelf thuis zakjes met wit poeder van Orly, dit doe je in een badje lauwwarm water en dan laat je je vingers daar even in zitten (vijf tot tien minuutjes). Dit haalt alle verkleuringen weg en zorgt dat je nagels weer mooi natuurlijk er uit zien. Je kan ook huis-, tuin- en keukenmiddeltjes gebruiken. Citroensap schijnt goed te werken! Maak een badje lauwwarm water en doe er een flinke scheut sap bij. Vijf tot tien minuutjes laten weken zou moeten werken! Vaak is alleen de bovenste laag van je nagel verkleurd. Met een buffervijl kan je dit bovenste laagje er af vijlen. Daaronder zit weer mooie roze nagel. Helpt het allemaal niet? Dan kan je ook een lak gebruiken die je nagels optisch witter maakt. Vaak heeft dit een soort parelmoer glans. Herome heeft ze, en Essence ook. Je kan er natuurlijk ook gewoon een gekleurde dekkende lak over heen doen (basecoat gebruiken!), maar daarmee verwijder je de kleur niet. Als je je nagellak verwijdert zit het er natuurlijk nog steeds.
Had ik ook een beetje. Ondanks de basecoat die ik altijd gebruik. Geen tip hoe de verkleuring eraf gaat, maar ik heb m'n nagels weer een ander kleurtje gegeven. Toen ik die lak er weer afhaalde heb ik geen verkleurde nagel meer gezien.