Hele mooie kleurtjes weer én leuke/mooie nail-art!!! Hier vd week baby roze en nu baby blauw, misschien helpt het
Leuke kleurtjes komen er weer voorbij! SDonya jouw kleurtje is echt leuk zeg Meijke die van jou is ook super mooi! Ik heb nu Tart Deco van Essie op.
Ik ga binnenkort eens die basecoat die je in 1x eraf trekt halen... Heb echt hele leuke glitternagellak... Maar ik ben langer bezig het eraf te halen dan ik nodig had om het 2/3 laagjes dik aan te brengen. Drama dus.
Mooi kleurtje!! Bloemmm, gaaf zeg dat zwart! Ik heb ook zwart liggen maar durf het niet op te doen. Ziet het er niet heel somber uit?
Zo dacht ik vroeger ook over zwart, maar ik ben helemaal om hoor! Vind het op zijn tijd heel mooi en classy.
Als ik het eens zag bij andere dacht ik wauw! Wat mooi! Maar durfde het ook nooit.. Toen heb ik grijs gekocht, daarna een wat donkerdere grijs en toen pas zwart hahaha!
Ik heb ook catrice black to the routes op ! ik blijf het prachtig vinden. idd heel classy ! wel zonder glitters, dat vind ik minder mooi persoonlijk
Vooral deze zwart van Catrice vind ik heel mooi inderdaad. Heb het normaal ook altijd zonder iets erop, maar wilde even wat anders proberen. Ik vind het wel heel leuk geworden zijn meer streepjes en stipjes goud, geen glitters.