hmm die aanbieding.. heb eigenlijk met mezelf afgesproken om geen nagellak meer te kopen totdat ik alle nieuwe potjes een keer gebruikt heb.. maar het is zo verleidelijk
Jaa ik zag het ook Ik ben benieuwd naar de nieuwe kleuren van Rimmel van Rita (zangeres) Heeft iemand die al getest?
Ja hier ook een addict *quilty*! Heb er nu 1 van opi op, al 5 dagen, dus bladdert er ook al wel wat af, maar de kleur is zo mooi( vind ik dan)
leuk dat er zoveel meeschrijven in het topic...ik ben wel benieuwd of er hier ook meiden aan nail art doen. Niet dat ik de illusie heb dat ik dat ooit kan, maar vind het wel onwijs mooi om te zien.
Oeh ik ga vd week ook maar even kijken bij de kruidvat Zijn nog wel een paar kleurtjes die ik mis! Ik heb nu een aantal dingen geprobeerd qua nailart. De stippen maak ik gewoon met de platte kant van saté prikkers, stuk goedkoper dan zo'n dotting tool En heb tijdje terug de volgende print geprobeerd waar ik wel erg blij mee was. Bekijk bijlage 391222 Ik wil ook nog een keer roosjes proberen te maken. En nog een hele hoop andere dingen Instagram is my best friend for inspiration
En dit kleurtje zit er nu op: Bekijk bijlage 391224 Basis: Sally Hanson - Hard as nails Xtreme wear - Blue it Tweede laag: Maybelline Polkadots Blue Beide bij de action gekocht. Sally Hanson bevalt tot nu toe erg goed en die nagellakjes zijn maar 99 cent bij de action!! Echt een tip!!
Kent iemand dit? Ik heb het net voor 8 euro ofzo van 30 euro gekocht. Zag er wel mooi uit. Ze hebben meer soorten.
En afwasje verder.. Is een beetje bijplakken helaas geen optie meer Wel prima nagellakremover op zich...