Gelukkig niet nee, mijn nagels waren al tijden niet echt meer wat. Veel schilderen, schuren met handen in het water. Dus breken splijten etc. Nu met eccense zijn ze helemaal sterk en mooi geworden. Ik draag nu gewoon alleen lakjes en geen essence gel. Even afwachten hoe het zonder gaat en anders toch weer aan de essence. Maar voor nu ben ik blij
Neeeeeee, bedenk me net dat ik mijn nagel stickertjes gisteren vergeten ben (dus toch)! Maandag voor de herkansing...
Hallo dames, ik ben niet zo'n nagel lak addict als jullie maar ik had een vraagje waar jullie misschien mee kunnen helpen. Altijd als ik nagellak draag dan chippen er snel stukjes af. Vaak na een dag is het al lelijk. Nu draag ik een base coat en een top coat. Maar dat helpt niet.. Hebben jullie dat ook? Of zijn mijn nagels gewoon antie nagellak
Suzzert, misschien heb je zachte nagels? Of niet zulke sterke lak?? Ik werk veel met mijn handen (ook met water) en sommige lakjes blijven een week mooi en andere zijn na 3 dagen lelijk. Hier nu Truth or Flare
Mijn potje rose paremoer is op.... heeft iemand hem nog zien staan ergens? Ik kan hem in de winkels niet vinden.
Geen idee Sandana! Hier even een paar dagen niks. Verkleurd en wat deukjes door de confetti topping. De komende dagen goed invetten en dan zondag uiteraard weer knaloranje!
Ik heb deze ooit eens gekocht bij D.irx d.rogist. weet niet of ze die nu nog verkopen. Misschien op t merk ff googlen? Deze is t trouwens
Volgens mij doet ze dat door druppels nagellak in een potje water te druppelen en dan je vingers erin te steken, heb het eens op YouTube gezien Heel mooi Kelly, mooie kleuren-combie ook! Hier vandaag eens modern gedaan mn ringvinger anders dan de rest gedaan, priegelwerk
bedoelde je nagels. haha dacht dat het zo uit een potje kwam. hoe heet die techniek? dan zoek ik het op youtube op