Doe je dat per nagel? Ik zag ook een tutorial waarbij alle 5 nagels tegelijk in het water gingen, maar vraag me af of dat lukt.
Denk dat dat wel moet lukken, ik heb vorig jaar het achterkantje van mijn telefoon met water marbleblast versierd ging goed
Water marble heb ik vorig jaar eens geprobeerd. Echt alles zat onder en mijn nagels zagen er niet uit. Jammer Vandaag weer ff gelakt, lila. Al lijkt het op de foto grijs haha.
Mooie kleurtjes allemaal weer. Ik heb al ruim een week m'n nagels niet meer gelakt. Misschien dat ik straks nog effe tijd heb. Wel nog even bedenken wat voor kleur het dan gaat worden.
Ladies, is dit leuk voor m'n trouwdag vrijdag? Dan doe ik die streepjes maar op 1 vinger, m'n ringvingers. Of zeggen jullie alleen die gouden rand?
Hm, nee, sorry ik vind het niet zo mooi. Ik vind het gouden heel eerlijk gezegd ook niet zo erg mooi. Ik zou liever voor een witte french manicure gaan en dan de nagel van je trouwringvinger versieren met een steentje ofzo.
Ik vind witte french mooier voor een bruiloft... En dan indd op de vinger voor de trouwring een mooi steentje, en als je echt het gouden wilt dan zou ik alleen het gouden randje doen, niets anders.
Wit doe ik niet, het randje wordt gewoon goud en dat doe ik omdat mijn schoenen ook goud zijn. Het zijn mijn eigen nagels ook gewoon steentje vind ik zelf niet mooi maar bedankt!
ik ben dan meer van de klassieke zachtroze nagels, maar als jij het mooi vind moet je dat vooral doen
Heel veel ideeen! https://www.google.nl/search?q=wedding.nails&client=ms-android-samsung&source=android-browser&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=U4-wU5qXD4vqOLSlgZgK&ved=0CDUQ7Ak&biw=360&bih=567 Ik vind een ombre van nude en subtiel glittertje erg mooi.. Ps ik zou er een (dun) laagje cover pink acryl overheen laten zetten voor net wat meer lengte en als mooie gladde basis!
Het is het niet dat ik andere kleuren niet mooi vind, ik wil alleen goud de vraag was ook wel of geen zilveren lijntje Bedankt dames, ik ga nog even nadenken
Vind het goud ook niet lelijk en wel mooi als je ook gouden schoenen hebt! Maar zeker wel dan zonder zilveren lijntje