Mooi kleurtje Meijke, is dat LOL? En Bubblez wat is het geworden op je nagels vandaag? En gefeliciteerd natuurlijk!
Hier ook een nagellak verslaafde. Ik heb een hele krat vol. Ik blijf kopen. Dan zie ik weer een leuk kleurtje en dan moet ik het hebben. En nu met het WK natuurlijk rood, wit, blauw en oranje. Ik word altijd blij van nagellak haha.
Jaaah! Naggellakjes, kan er niet vanaf blijven. Ondertussen een hele verzameling opgebouwd. Heb een aantal dunne latjes boven de trap gemaakt en daar staat de hele verzameling. Lijkt heel tof (Kan ik hier foto's plaatsen en hoe? Kan ik t jullie laten zien)
Bubblez alsnog gefeliciteerd. Je had mooi weer! Hoe zijn je nagels uiteindelijk geworden? Fel groen mooie kleur! Daphiezz: als je een reactie typt en voor je op: reactie versturen drukt.... staat er iets lager: beheer bijlagen. Daar klik je op en dan kan je een bestand downloaden, moet je ff wachten totdat ie klaar is.... als die klaar is dan kan je dat venster sluiten en kom je weer terug bij je geschreven bericht. Dan zie je als je t goed hebt gedaan onder het knopje "beheer bijlagen" dat je bestand is ge-upload en dan druk je op reactie versturen. Duidelijk zo?
Catrice - nickel minaj. Kruidvat heeft nu 2 lakjes van essence voor 3 euro, 2 nyc voor 4 euro en 2 catrice voor 5 euro.
Is een tijdje geleden dat ik hier mijn nagels geshowt heb! Essence Fame Fatal & Essence me & my lover (sparkle sand effect)
Essence English Rose, beetje donker voor de zomer achteraf, maar vind m toch mooi . I love Essence, wat een fijne (en fijn geprijsde) lakjes zijn dat!
Ja, vind ik ook. En ze waren nu leuk geprijsd bij de kruitvat. Ik heb gelijk weer een paar leuke zomerkleurtjes gekocht.