Jeetje wat kunnen jullie mooi lakken, ben blij als ik 1 kleur er netjes op krijg Nu bloody Mary van Catrice. Denk dat ik straks even een ander kleurtje er op doe deze zit er niet zo mooi meer op
Erg leuke creaties en kleurtjes weer gezien. Ik kijk hier regelmatig nog...niet meer zo vaak als eerst. Ben 5 weken geleden bevallen, en daarvan 2 en een halve week in het ziekenhuis geweest. Van lakken was echt geen sprake. Vanochtend is zusje de hele ochtend langs geweest. Heb ons zoontje verzadigt op haar ten ruste gelegd en heb mijzelf voorzien van een laagje essence gellak. Zonder kleurtje ertussen. Kan ik als ik weer eens tijd heb er een kleurtje op doen en er makkelijk af halen als het me niet meer zint. Ik vind dat mijn lak wel langer blijft zitten met een laagje gellak ook al zit het er dan onder. Nu dus nog even niks qua kleur zodra ik weer de geest krijg kleur ik weer lekker mee hier.
T heeft ff geduurd maar hier de foto van mijn nagellakjes. Heb nog meer staan maar heb meer latjes nodig Gewoon in een verloren hoek boven de trap, ruimte waar je waarschijnlijk niets mee doet behalve een foto ophangen misschien. (Is niet een hele duidelijke foto maar jullie snappen t idee)
Oh Ladies!! Ik zie nu de felicitaties pas!! *schaam* Onze trouwdag was echt fantastisch!! Super warm! Wel iets te, ik zweette me de pleuris Mijn nagels had ik met een goudenrandje met glitters en oo m'n ring die zilveren streepjes.. Ik had nog met goud gestreept, 3 soorten maar vond dat té.. En dat zilvere stond mooi bij mijn sieraden
Heeft er iemand interesse in mijn Essence gellak set? Ik heb zo'n kleine ledlamp, en de lakken zelf. Heb alles maar 2x gebruikt. Helaas worden mijn nagels echt enorm broos van gellak dus het staat nu werkloos in de kast. Iemand interesse?
Wat een leuke dingen weer te zien hier zeg Dit zijn de mijne op dit moment. Zit rode gellac onder kan echt niet zonder ze zijn sinds de zwangerschap erg broos dus anders breken ze sowieso af
Ik wil ook mijn nagels weer doen..! Echt zo vreemd, sinds 2 weken scheuren al me nagels inene af.. Ik snap er niks van! Heb alles nu ook kortgevijld want het zag er niet uit. Kan dit door de zwangerschap komen? Volgens me schoonzus heeft het ook met het weer te maken
Mooie nagels en weer hele mooie kleurtjes zie ik voorbij komen. Hier gisteren weer heel veel nieuwe gekocht!! Moet alle kleurtjes weer opnieuw gaan sparen.
Ik ben zelf een nagellak display aan het maken voor aan de muur. Ze passen niet meer in dozen in de kast en ik wil niet nog een doos erbij haha. Dus eerdaags komen mijn lakjes uit de kast haha
Hierbij mijn display die ik heb gemaakt voor me nagellak. Voor de stripers heb ik een plastic display gehad van iemand die m over had Sorry voor de gedraaide foto, even je hoofd naar rechts buigen