nog meer nagellak addicts??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Gaaf zeg al die kleurtjes!!!! :) Leuk gedaan. :D

Ik heb wel veel kleurtjes.... maar ben gewoon niet zo heel erg goed in lakken hahahaha
    Even door oefenen.... ;)

2. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Hier voor het eerst weer sinds de geboorte van mijn zoon weer eens nageltjes gelakt.

Happy end van essence met topcoat( die weet ik even niet, moet ik naar boven)

Primeur! Mijn dochter van 2 en een half heeft voor het eerst lak op haar nageltjes. Ze wilde het al zo lang, nu heeft ze me om gekregen:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,2 KB
      Weergaven:
      1
  3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat gaaf zo'n display. zou niet weten hoe ik dat moet maken. en waar ik dat op moet hangen hihi. heb hier vooral essence.
    nu even weinig leuks, beetje weinig tijd voor gehad (en gezien ik in de tuin aan het klussen was ook beetje zonde van de tijd die ik erin steek hihi)

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik heb sinds gisteren voor het eerst essie op. Wat een fijne om aan te brengen! Snel droog, dekt vrij goed. Heb net geducht en er is niks gechipt wat bij andere merken vaak wel al is. Heb de smokin’ Hot op. Mooie kleur ook! Mijn eerste grijstint :) er gaan nog essies volgen, en als die echt goed bevalt dan verkoop ik die andere denk ik haha

Deel Deze Pagina