waar hebben jullie je bankstel gekocht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Wij zijn opzoek naar een nieuw bankstel..
    Op internet staan ook veel mooie banken voor een mooie prijs, alleen vraag ik me af of ik er goed aan zal doen om via internet een bank te kopen.... Waar hebben jullie je bank gekocht en is het stof of leer?

2. misa

misa Niet meer actief

Via marktplaats! Een stoffen bank. Zag er erg goed uit en nu na een jaar of 6 nog steeds blij mee. Al wil mijn veranderlijke interieur wensen soms wel de kop op steken.. ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Via een plaatselijke meubelzaak. Hij was duur, maar zijn na jaren nog steeds erg tevreden.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou de bank niet op Internet bestellen, plaatjes kunnen soms misleidend zijn en buiten dat wil je wetenn hoe hij zit toch?
    Wij hebben een 3 zits (en een stoel) kostte 900 geloof ik bij de Hoogenboezem en is half stof, half suède.

5. Evientje

Evientje Niet meer actief

Heb hem van mijn broer overgekocht, was pas 2 jaar oud en speciaal leer geen nubuck en ook niet glad. Gelijk ook de bijpassende eetkamerstoelen dus past allemaal bij elkaar... Nieuw was hij heel erg duur, heb wel redelijk dezelfde smaak als mijn broer maar niet als mijn schoonzus :D

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Bij XXL LUTZ in duitsland... scheelt behoorlijk met de prijzen in nederland.
    Wij hebben een 6 persoons stoffen hoek bank

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Meubelzaak hier in de buurt... Was een erg dure bank (mega hoekbank) maar zijn er na 6.5 jaar nog als nieuw uit (stoffenbank)

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    seate and sofa

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    mp, maar hij is van ikea (ektorp)

10. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ikea Ektorp. Als je het zat bent kan je losse hoezen halen, heb je eens een ander kleurtje.

11. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Sanders meubelstad en we zijn er erg blij mee. Het is een leren hoekbank en hij zit geweldig.

12. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Montel. 15 jaar geleden een leren die er echt nog super mooi uitzag en waar flink op geleefd was.
    Sinds gisteren weer een montel mega lounge hoekbank en hij zit super!

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Bij een meubelzaak hier uit de buurt. Was ook best een dure... we hebben hem nu dikke 6 jaar en ziet er nog ontzettend goed uit, nog geen doorzit plekken of wat dan ook.

Denk dat het ook de eerste winkel is waar we weer naar toe gaan als we over een aantal jaren weer een nieuwe bank moeten hebben.

Edit; vind de Ektorp van Ikea ook echt ge-wel-dig!!! love it :D zie hem al helemaal staan in onze woonkamer

14. unknowable

unknowable Niet meer actief

Design leren banken, zgan via Marktplaats. Stelletje kakkers moesten er vanaf. Voor 400 euro totaal twee geweldige banken.

15. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Bij beter meubel in Peer, België.

16. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Bij stupendo. In villa arena. 2200,- na 3 maanden werd hij al lelijk. Zo'n spijt van! Bedrijf reageerde niet op klachten!

17. pipootje

pipootje Niet meer actief

Bij star meubels in amsterdam.
    Was een cadeautje van schoon ouders toen we eigen huisje kregen<3
    Erg lief en scheelt weer een hoop centjes, hadden ook gelijk een tv kastje erbij gekregen en salontafel en tapijt :)

18. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Bij stupendo!! Ben nog steeds blij met onze bank! Is een 7 persoon hoekbank + nog een poef erbij..
    Allemaal losse delen dus je kan de bank neer zetten hoe je wilt!

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Eerst een stoffen hoekbank van leen bakker gehad, waardeloos ding is maar twee jaar meegegaan, toen sprongen de ritsen van de kussens. Verzekering ingeschakeld en kreeg nieuwe bank vergoed.

Nu bankstel van seats en sofas, ook waardeloos. Hebben m nu twee jaar en het kunstleer (zogenaamd beste kwaliteit) vertoont scheurtjes, zittingen zijn doorgezakt enz. Na een jaar seats and sofas gebeld, ik moest maar langskomen met de bank dan zouden zij beoordelen of het aan de bank lag of aan het gebruik. Maar werd wel bijgezegd dat als zij zouden vinden dat het aan ons lag we 50 euro moesten betalen voor de "expertise kosten". Eikels daar, alsof ik even een 2 dn 3 sitter in mn achterbak kan gooien om erheen te rijden. Niks mee gedaan dus, mn volgende bankstel word een duurdere van een goede zaak.

ouders hebben een bankstel van morres meubels, ding staat al zeker 15 jaar en zit nog heerlijk!

20. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Jij dus wel tevreden??? Bij mij verkleurt de stof!

Deel Deze Pagina