Ben wel benieuwd! Ik zag dat er al een topic was over tweelingen maar daar zag ik vrijwel alleen maar vrouwen die al zijn bevallen of bijna gaan bevallen dus vandaar dat ik een nieuw topic open. Ik ben vandaag 11 weken zwanger van een 2 eiige tweeling. Hoe ervaren jullie de zwangerschap tot nu toe? 1 of 2 eiig?
Ik zie dat je topic al een maandje oud is maar dat nog niemand heeft gereageerd. Ik ben ook zwanger van een tweeling maar ik vind het forum van de tweelingclub erg druk en niet bij te houden.. Ik ben vandaag 25 weken zwanger van een twee eiige tweeling (jongen en een meisje). Daarnaast heb ik een dochter van inmiddels alweer 21 maanden. Onze dochter wordt 2 als de tweeling geboren worden. Ze zouden zomaar eens op haar verjaardag kunnen komen.. Ik merk dat ik de zwangerschap erg zwaar vind, ik heb veel harde buiken en last van mijn bekken en kan eigenlijk vrij weinig. Een uurtje in de stad lopen is echt te veel en daar heb ik vervolgens de hele dag last van. Ik ben ook sinds donderdag gestopt met werken. Hoe ervaar jij jou zwangerschap? Is het de eerste zwangerschap? Misschien reageren er nog meer tweelingmama's die nog in verwachting zijn..