Nog meer (net) zwangere mama's en een baby van (ong) een half jaar?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ytest, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vreselijk smal inderdaad! Volgens mij bij veel kruidvatflialen ;)

2. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Mag ik me ook melden? ongeveer 5 weken zwanger en onze zoon is 8 maanden. Zometeen dus 16 maanden verschil (of 15 als ik weer met 36 weken beval).

Ik voel me fantastisch en alleen nog maar aan mijn moeder verteld. Afhankelijk van wanneer de echo is wachten wij nog even tot kerst met vertellen aan de rest van de familie en met nieuwjaar aan vrienden en op het werk.

Kruidvat is drama met kinderwagen, ik moet altijd omlopen of recht achteruit weer weg.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Bij onze Kruidvat ook een drama met de wagen. Ze proppen die winkels gewoon te vol!
    @Ytest: dank je wel! Ja, keizersnee is pijnlijk, maar gewone bevalling ook. Ik had 5 cm ontsluiting toen ze tot een keizersnee besloten en ik vond die weeën echt niet te doen. En ivf: mijn ervaring is dat alle fysieke pijn te doen is. Het is de geestelijke spanning die het pas echt zwaar maakt.
    @Roxy: ik heb m'n rust redelijk genomen. Geen kilometers gelopen, na 3 weken wel weer auto gereden en ook wel eens toch iets opgepakt wat eigenlijk iets te zwaar was. Denk ook niet dat ik meteen morgen zwanger ben, want geef volledig borstvoeding.

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Spannend hoor stiertje! Op welke termijn wil je weer contact opnemen met de gyn voor ivf? Ik dacht dat je na een ks niet zo snel weer zwanger mocht worden. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten.

5. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames mag ik ook met jullie meekletsen. Ik ben geheel onverwachts zwanger van de 3e. hier zal er straks 15 maanden tussen zitten. Onze kindjes schelen niet zoveel Ytest

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi!

Jij hebt precies hetzelfde plan als ik had! Eerst een goede echo en dan met kerst iedereen verassen.. Helaas zag m'n moeder Vd week aan m'n gezicht dat het zover was:p

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Proficiat!!! :D wilde je nog een derde? Wat een leuk kado! :D

8. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Voor mijn moeder wilde ik het ook niet geheim houden. Ik zie haar veel en afgelopen weekend bakte ze een ei. Ja hoe zeg je dan dat je hem nu opeens wel doorbakken wil.

Zij was wel erg blij. Hoe meer kleinkinderen hoe beter is hun motto!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Flipske: als ik na de zomer niet spontaan zwanger ben geworden, willen we weer een afspraak maken in Düsseldorf. Ik heb me vorige week door de gyn laten vertellen dat niet zozeer de volgende zwangerschap, maar meer de bevalling een risico is voor het litteken. Dat risico kun je vermijden door een geplande keizersnede te doen en het niet aan te laten komen op een natuurlijke bevalling.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    En gelijk hebben ze! :)

11. wondertje1985

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ytest. we hebben het over een 3e gehad maar hadden de beslissing genomen om het bij 2 kindjes te laten. Dus dit is een heel mooi cadeautje. Alleen mijn ouders weten het nog de rest vertellen we het na de eerste echo

@alle dames gefeliciteerd met jullie zwangerschappen

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat bijzonder! :)

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Morgen alweer 5 weken :$

14. wondertje1985

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    de tijd vliegt he Ytest. Hier alweer bijna 6 en halve week. en wat je gister zei het is zeker heel bijzonder en na de grote schrik zijn we ook heel erg blij en gelukkig.

15. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Dan zit je alweer op 1/8 van de zwangerschap :)

Hier pas over een maande de eerste afspraak bij de verloskundige. En ik had nog zo gehoopt op een echo voor de kerst :(

16. wondertje1985

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat jammer flipske. De vk heeft geen eigen echo apparaat? Hier ook niet vind ik soms wel jammer. Ik heb een vroege echo i.v.m. eerdere miskraam maar hoop dat de termijn echo wel voor het einde van het jaar is kunnen we met oud en nieuw het nieuws wereldkundig maken

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Onze Vk wil eerst een echo alvorens ze de intake doet ;) wat balen dat het bij jou andersom is! :(

18. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik morgen 7 weken, de tijd vliegt vooral met een kleintje thuis!
    Ik heb volgende week vrijdag m'n echo! Hier doen ze het standaard met 8 weken. Daarna op dinsdag m'n intake! Bij de verloskundige die m'n vorige bevalling heeft gedaan 😃

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier nog 3 weekjes, het gaat zo snel, en als we dat Mupske weer zien met kloppend hartje, op de goede plek, ben ik weer wat meer op mn gemak :)

Ons meisje mag mee naar de echo, zo fijn! Bij jullie?

20. wondertje1985

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier 2-12 de eerste echo onze kindjes gaan waarschijnlijk ook mee als we geen oppas kunnen vinden. Ik vind het echt weer super spannend en ben nu enorm onzeker. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen hg gehad en ik heb nu nog nergens last van niet eens een beetje misselijk (klopt heel hard af).

Deel Deze Pagina