Dat is fijn! Hier een slechte nacht, kleine 3 keer recht gelegd, die kan zo raar in bed liggen en zelf darmkrampen in het begin. Achja vanavond slapen we wel weer bij. Ik zit echt nog op een wolk. Heerlijk om weer zwanger te zijn en voortdurend het besef hoe bijzonder en gelukkig je je kan voelen.
M'n kleine meisje is ziek.. Koorts, verkouden, niet eten .. Vandaag sta ik automatisch wat minder stil bij het zwanger zijn, hoop dat ze snel beter is
Hier de afgelopen dagen in de lappenmand gezeten... Misselijk, giga moe en ook een klein meisje die niet lekker is, koorts, spugen en hoesten... Gelukkig maakt ze wel "gewone" nachten dus we kunnen wel goed slapen! En idd als je extra zorgen hebt voor je meisje dan sta je veel minder stil bij het zwanger zijn... * nog 6 dagen tot de eerste echo* *doet een dansje!*
Niet zwanger haha maar lees al tijdje mee met jullie, leuk om al die verhalen te lezen. Ik werd zwanger toen mn dochtertje 7,5 maand was en ze schelen nu 16 maand en 2 dagen. En het is leeeuuuk zo weinig leeftijdsverschil Idd nog geen last van jaloezie, ze slapen beiden overdag nog dus rustmoment voor mama en ze groeien echt samen op.
Zon fijne reactie om te lezen, ik krijg er helemaal zin in gewoon! Alleen ik moet ook proberen te genieten van het zwanger zijn..
Dat hoop ik ook voor je ytest! Ziek zijn is gewoon echt niet leuk. Sasjuh, fijn dat je meiden zo goed klikken . Ik denk dat ze op deze leeftijd ook nog geen jaloezie kennen.
Vandaag is haar temp weer van 39,4 naar 38,0 gezakt.. Ik heb goede hoop! Wat is het toch vreselijk om je kindje te zien lijden .. Nu kan ik weer een beetje genieten van het mini dingetje in m'n buik.. Straks de kleine handjes van m'n dochtertje op m'n dikke buik (L)
Whoehoe! Vandaag de echo gehad en we kregen een prachtig kloppend hartje te zien! Hoe is het bij jullie?
Haha, Nou het valt me errug zwaar. Maar dat komt niet door dochter hoor, maar door mijn eigen gezondheid. (baarmoeder die voor de uitgang lag en daardoor veel bloedingen, nu is hij gelukkig opgetrokken en het bloeden is ook gestopt, veel te laag HB, harde buiken, ischias en last van bekken). Ik zit sinds week 17 thuis. Dus.. Maar verder gaat het goed haha. We hebben de 20 weken echo vorige week gehad en met het manneke gaat het goed. We konden ook echt goed zijn profiel van zijn hoofdje zien. Hij lag er goed voor