Surfie ik denk ook een meisje te zien! En Shirley: bij jou denk ik ook een meisje....heb je niet bijna een echo waarop je het geslacht zeker weet? Aan je banner te zien?
maandag... maar ik wilde nog even kijken naar jullie meningen... vooral omdat ik gek word van mijn eigen gevoel en ik niet meer kan slapen
Ja, daar zijn vaak storingen (het is een druk bezocht forum) probeer het later nog eens Beste kun je je afbeelding via photobucket (via de link) plaatsen Er zitten veel expers!! Wat naar... dat je zo slecht slaapt erdoor! ik hoop dat je verrast wordt maandag
Ja, deze site: Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket kun je het beste gebruiken om je foto's daar te plaatsen (via computer uploaden werkt nl niet)! In-gender.com kun je het beste in de vroege avond bereiken (ze liggen er vaak uit
Kunnen jullie ook nub kijken (ha! noem je dat zo?) op een 10 weken echo? Die heb ik nl in januari, en ik ben zo vreselijk benieuwd. Of is dat nog te vroeg? Ik denk dat ik namelijk geen 12 weken echo meer krijg dan.
Tussenstand: 11-5... De meiden staan voor... Thanks voor jullie reacties allemaal! Delfino: ja ga vanaaf als ik thuis ben even kijken...
2zoet, dankjewel! Ik had gisteren ook nog op heel veel foto's van de dvd lijntjes zitten tekenen en het is zo afhankelijk van hoe je de lijn van het ruggengraatje interpreteert wat er uit komt. Ik kwam ook steeds uit zoals jij t nu tekent, maar als je meer het lijntje tekent vanuit de schoudertjes ziet het er alweer heel anders uit hihi... We zullen zien! Gezellige taart: Thanks, 12-5!
kom ik het ook nog even hier proberen hihi, ben helemaal niet nieuwschierig ofzo ik heb ook de amerikaanse site geprobeerd, maar kom er ook niet op.. volgende week zaterdag hebben wij een pretecho bij 17,4 weken, liefs
delfino, bedankt voor je reactie, twee denken nu meisje (ik ook dus eigenlijk drie) en 1 zegt jongen, ben heel benieuwd volgende week zaterdag