@2zoet, bedankt dat je het zo duidelijk laat zien, nu staat het 4 meiden tegen 1 jongen hihi vind het erg leuk, denk zelf ook een meid, rogijuli denkt een jongen, volgende week zullen we het zeker weten liefs
@ surf & Loontje 23 graag gedaan!! Ik doe het met plezier!! Ik reageer meestal op de nub echo wanneer ik niet eens ben met Ruggilli. Zij is erg ervaren op dit gebied, maar net als alle ervaren echoscopisten en gyno kan je het soms fout hebben!!! iedereen maakt weleens fouten... Maar ik vind ook erg spannend wat het gaat worden!! succes en laat ons weten!! liefs,
Ik denk een meid maar ik ben nog wel een nub noob hoor.. hahaha ben t bij mezelf op de echo foto's ook aan t uitvogelen..
Bedankt voor je reactie, ik denk zelf ook een meid maar ik weet niet of ik goed kijk.. ik ben ook geen kenner haha. Ik heb op meerdere forums mijn foto gezet om zoveel mogelijk meningen te horen/lezen. Ben zo benieuwd! hihi.
Wanneer je het niet eens bent met rogijuli en jij denkt iets anders, wie heeft er dan meestal gelijk? ;p
ik mag om 10.00 en tuurlijk laat ik het weten... maar denk nu toch dat het een jongen is hoor. Rogijuli heeft het niet vaak mis. en delfino, ook jij dacht jongen.
surf: bij jou denk ik trouwens een meisje... staat toch iets meer naar beneden dan de mijne... wat denk jij bij mij?
Shirley, lastig! Hij lijkt wel wat op die van mij... Denk jochie, maar zou zo maar n meisje kunnen zijn... Haha, lekker vaag, heb je niet veel aan...
shirley, ben heel benieuwd wat de uitkomst is van je echo kom zeker even gluren hier, ik ga zo in- gender ook weer even proberen geniet van je mooie echo straks