Shirley heb je de huis tuin en keuken tes nie geprobeert met urine en zout? Bij mij zei hij een jongen en he klopte!
ben nu wel benieuwd wat dat voor test is met zout, kunnen jullie dat hier omschrijven? dan ga ik dat ook proberen hihi
bedankt shirley, succes, kom straks even hier weer gluren, ik ben eindelijk ingelogd op ingender, wat een gedoe zeg haha, maar de echo staat erop nu afwachten op reacties,
Oh Shirley spannend, je krijgt nu de echo, ik ben heel benieuwd!! Leuk dat je nog op het ingender kwam, hi hi.. ze zeggen meisje lees ik, spannend Hier info over de zouttest: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/311556-aangepast-de-zouttest-voor-geslachtsbepaling.html En hier over de rode kooltest: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/278789-rode-kool-test.html
Hoi loontje23, ik heb je echo gezien op in-gender. Toch vind ik uitgerekend die scan er heel jongensachtig uit zien. Ik heb hier meisje gegokt voor jou. Natuurlijk wel erbij vermeld dat het nog vroeg is en de nub nog omhoog kan gaan staan. Ik denk namelijk dat je meer jongens gokjes krijgt op in-gender. Ben benieuwd....
gezellige taart, haha idd al een gokje voor een jongen ben benieuwd, ach het is voor de luek, geeft verder toch geen garantie's hihi, zaterdag hopen dat ukkie even iets laat zien ...
en we zijn weer thuis... het kindje wilde het eigenlijk niet laten zien en hield beentjes stijf tegen elkaar. Maaaaaaar: ik had het al gezien met opmeten van het beentje en ze heeft het op een andere manier laten zien. En het is een:
nou maak je het wel heel erg spannend hoor!!!!! wat is het geslacht van jullie wondertje????? of ga je het niet zeggen? kom straks nog even terug om te kijken haha, ben zelf ook zo zenuwachtig voor zaterdag, de een zegt jongen de ander zegt meisje, ppfffff wil het zo graag weten, ik wil shoppen hahah
whhaaaa meid wat goed zeg..... van harte gefeliciteerd... ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je nu voelt, ga nu heerlijk genieten en probeer 's nachts lekker aan je nacht rust te komen,,,,
ja inderdaad!! ze wilde het echt niet laten zien, maar ik dacht het al gezien te hebben bij het opmeten van het beentje. De 3 bekende streepjes