Nu zul je vast beter slapen Ga je nog shoppen vandaag? geniet maar lekker meid!! Heb je ook andere symptomen dan bij je zoontje?
haha ik zal inderdaad beter slapen... shoppen gaat vandaag niet meer lukken en ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen. Bij mijn zoontje ook niet. Alleen op den duur maagzuur. Nu heb ik alleen wel heeeeel erg gevoelige tepels. Mijn borsten niet, maar alleen tepels.
shirley dat heb ik ook, alleen gevoelige tepels, bij mijn jongens deed alles zeer haha, ik krijg nu ook echt wel de kriebels, wil het echt wel heel graag weten nu........moet geduld hebben tot zaterdag... zo jammer dat ik zelf niet even naar binnen kan gluren haha, heb alleen een angel sounds, om naar het hartje te luisteren..
Shirley; gefeliciteerd! N meid! Ben echt heel benieuwd nu naar die van mij hihi Moet nog even op in gender, maar vanochtend naar n vriendinnetje geweest en nu kan er elk moment hier n vriendinnetje voor de deur staan, dus wordt vanaaf pas denk ik...
op in-gender staat het voor een meisje 5 en voor een jongen 1, wel erg leuk op in-gender dat er zoveel topics over zijn,
hmm weer een error op in-gender... ik kwam nu wel op de site, maar zodra ik klik op het topic waar ik heen krijg ik error... jammer!
heb m ook op in-gender kunnen zetten... hopelijk heb ik het goed gedaan hihi.... ben benieuwd naar de reacties... (hopelijk kan ik ze zien en krijg ik niet steeds weer errors)
als ik die van hier mee tel dan staat het op 9 x meisje 2x jongen, ik zal straks even kijken bij die van jou, heb je dezelfde naam daar? ik wel, en sta nu op pagina 2 vind het wel erg leuk om er zo mee bezig te zijn,
shirley>>>> gefeliciteerd!!!!!!!!!! Wat leuk voor je..ik ben erg blij voor je !!! geniet van je zwangerschap en van shoppen!