haha, geweldig he, vraag me af of wij de enige mutsen zijn die er zo mee bezig zijn, of dat er gewoon heel veel niet van het forum af weten, vind het echt te leuk om nub te kijken , vind het minder leuk dat ik nog niet geheel zeker ben van het geslacht van onze kleine uk, maar het overgrote deel zegt meisje...... nog twee nachtjes !!
loontje, nog even afwachten dus... tja ik weet niet, ik vind het in ieder geval erg leuk haha! ik heb mn volgende echo 10 januari, dus nog 2,5 week in spanning hihi... wil het echt graag weten hihi
dat kan ik me helemaal voorstellen, ik dacht 3 weken terug ook dat de datum nooit dichterbij zou komen , en nu zijn het nog twee nachtjes, ik magdus eigenlijk niet klagen, achteraf denk je dan, nou dat ging best snel, alleen de tijd naar de datum toe, die kan je wel vooruit gooien haha
Surf spanning is dat he dat wachten haha! Maarja er zijn zoveel mensen die een meisje zeggen dus dan moet het haast wel
delfino: heb nog een andere foto geplaatst op in-gender... en ook daarop krijg ik meisjes guesses... spannend haha!
Spannend surf! Kan bijna niet missen Zou je mijn echo misschien ook op die site willen zetten? Ben ook wel heel nieuwsgierig! X
Ja is goed, doe ik morgen! Mail m anders even privé, dan kan ik het via de laptop doen, liefst al verkleind...