Dank je wel! Wat lief van je. Was er vandaag niet aan toe gekomen om hem je te mailen. Lees ook wel duidelijk in de reacties dat het er om hangt omdat het best vroeg is. Spannend hoor! Zou toch wat zijn.... Beide een meid! Onee, had me al neergelegd bij een jongen en nu ga ik twijfelen whaaaa
Haha! Ik heb m'n hele zwangerschap gevoel van meisje al, dus zou raar opkijken als het toch n jochie is... Maar zou wat zijn, nu allebei n dochtertje erbij!! Wanneer weten jullie het? Heb je nog n pretecho voor de 20 wkn of niet?
Mijn gevoel zegt echt een jongen, daar ga ik dus ook vanuit. Eerst wilde ik het niet weten, toen met de 20 weken echo en nu? Zucht..... Zal wel eerder worden Ik ben veel te nieuwsgierig!
Haha! Hier vanaf t begin nieuwsgierig, dus de pretecho stond al vroeg in de agenda... Nog 2 weekjes.... Spannend!!
hettie, volgens mij is het nog te vroeg om dat te kunnen zien, (de nub is naar mijn idee ook niet zichtbaar) hoe ver ben je op deze echo? je banner zegt dat je nu 11,6 bent,,
Hmmm, dan staat hij dus duidelijk op het moment van de echo op een meisjes NUB. Heb jij enig idee of de NUB in week 11-12 omhoog gaat staan of in week 12-13? En waarom heb ik dan zo'n sterk jongens gevoel?
Percentage verschilt lees ik nu. Met 12 weken 75% en met 13 weken 95%. misschien nog maar een echo laten maken??? Haha
Ja klopt, dus volgende week weer eentje? Hihi De theorie kan tot 14 weken... Ik wacht nu netjes op m'n pretecho (met 16+4), hopelijk is het dan al mooi in 3D te zien...
is op mijn fotoos een NUB te zien??! kan er zelf totaal niks van maken hahahaha...misschien de experts??!