@vlinder: heb net ook in je eigen topic gereageerd... als je inderdaad nog geen 12 weken bent, dan is het nog te vroeg om naar de nub te kijken...
Hi Ladies! Ik ben reuze benieuwd en geinteresseerd in deze theorie! Onze kleine had met 12 weken ook uitsteeksel en volgens echoscopiste kon je daar niets aan zien, omdat zowel meisjes als jongens dit hebben... Dus paar weken niet aan gedacht, tot ik een paar dagen geleden eens ging googlelen... Misschien toch al iets te zien of raden!! Spannend! Ik ga proberen de foto op de site te zetten.. Groetjes!
nou meiden laatste avond, morgenavond pretecho en hopelijk kunnen we dan zien wat er in mn buikje groeit, spannend, spannend! ik heb inmiddels 34 meisjes en 5 jongens gehoord, dus ben erg benieuwd! ik laat het natuurlijk weten morgen!
Oooh spannend!!! Het zal me echt benieuwen !! Hoe laat moet je ?? (voordat ik hier vanaf 19 uur vastgeplakt zit )
Rogijuli: ik heb om 20 uur pas de afspraak en m'n schoonouders komen oppassen, dus denk niet dat ik voor half 10 online ben vanaaf... Ik ben echt zoooo benieuwd, hopelijk kan ze het duidelijk zien/ ligt t kindje er goed voor!
Oei, nu wordt het wel heel spannend! Ben je de uren al aan het tellen? Ik voel zelfs de spanning voor je. Haha Succes vanavond en ik lees het wel. X
Surf ben o minuten aan het aftellen voor je laat je het wete via app??. Ben te neiuwsgierig of me gevoel het goed heeft en je een meid krijgt!
Miek: ja super, maar wel raar idee! Wat moet ik nou met n meisje?? Hihi. Komt vast goed! Nu jij nog!!