Mag ik hier ook een fotootje plaatsen van onze Sjefke om te horen of jullie er al iets op kunnen zien?
Tadaaa!! Echo van vandaag. Volgens metingen 11w4d. Geen idee of ik dan te vroeg ben met mijn vraag, maar er is al duidelijk wat (ben even de medische term 'bla bla genitalis' of zo iets) te zien tussen de beentjes. Gynaecoloog zei nog dat daar ooit onderzoek naar was geweest of op basis van de stand een voorspelling gedaan kon worden over het geslacht, maar volgens hem kwam er niets uit dat onderzoek. Ja, wel, dat het dus niet kon. Als ik jullie moet geloven, is dat wel anders.
drew: wat een mooie duidelijke echo zeg!!! Je bent nog iets te vroeg voor de nubtheorie (12-14weken) Maar als ik mag gokken denk ik een jongen Kus: kan het niet goed zien, maar denk de nub te zien en gok een meisje Ben geen expert hoor!!! Vind het gewoon leuk om te gokken
Mooi hè Loezzz. Ben er ook helemaal lyrisch van. Ik dacht al wel dat ik wat te vroeg zou zijn, doe ik volgende week gewoon weer een poging.
denk ook een jongen we horen het wel !!!!! wat denken mij jullie bij dan !!!! dit is met 13 week 1 dag
nog even ter bevestiging onze 'potty shot'. zijn jullie het eens met de echoscopiste? is dit een meisje? Bekijk bijlage 214092
@kuss ik kan niet duidelijk of dat de nub is of het bovenbeen. @surf.... ik zie nergens de 3 streepjes dit pottyshot is ook een beetje schuin genomen. ik durf niet volmondig een meid te zeggen..... sorry
Rogijuli: thanks voor je eerlijke antwoord. We hebben ook 3D gekeken en er was nog wel n bobbeltje, maar absoluut geen balletjes en n piemeltje zoals bij mijn zoontjes al heeeeel duidelijk was. Dus denk toch wel, ondanks deze foto, dat de echoscopiste gelijk heeft. En anders worden we verrast over 3 wkn bij de 20-wkn echo hihi