Hi, ik sta graag inde keuken. Helaas sinds dl er is een stuk minder, want ze is 8 weken en kan zichzelf natuurlijk nog amper vermaken in de box. Maar wat denken jullie: zou het met drie maanden te doen zijn im haar bijv in een wipstoeltje in de keuken te zetten bij mij? Of werkt dat nog niet op die leeftijd? Met lang bedoel ik niet uren hoor. In een half uur kan je ook een hoop lekkers maken. Mis het gewoon om mijn hobby uitte voeren. Nu eten we uiteraard ook wel, maar nu duik ik alleen de keuken in wanneer ml thuis is..
Zou nu al best kunnen in een wipstoeltje hoor. Ik had een box waar we zelf wieltjes onder hebben gezet. Die reed ik dan naar de keuken. Ook wel eens naar de tuin of zo.
Hangt van je baby af. En ja, je kan een wipper gebruiken. Of gewoon op de grond op een dekentje, als je keuken groot genoeg is.
Nou zou niet laag doen ivm gevaar van fornuis heb x gehad ook wipstoel op de grond toen liet ik glas vallen dochter was nig klein gelukkige niks gebeurd mr had ook in de ogen kunnen komen Heb nu kinderstoel bloom fresci en die ideaal kan je zo in keuken zetten en ook lekker hoog kan ze je zien kunne n ze ak vanaf geboorte in Op mp heb ik die gehaald
Op de grond zou ik, uit veiligheid, zelf niet snel doen. Als je bijv. een pan met kokend water laat vallen zal dit sneller omhoog spatten. Of stuikel gevaar, tenzij je een grote open keuken hebt... Wij hadden een stokke tripp trapp met newborn set erop. Soort wipstoel effect, maar wel van de grond af.
Wij hebben idd ook de stokke tripp trapp met new born set erop. Ik schuif dat ding door t hele huis, en ook in de keuken bij het koken dus. Dochter (bijna 6 weken) vind t heel interessant volgens mij, om ons bezig te zien.
Ik had destijds een wilstoel die je in lig en zitstand kon zetten. Als ik ging koken en Sietse was wakker dan zette ik de wipstoel op de keukentafel en gaf een tik tegen de lamp aan en hij lag heerlijk naar de wiebelende lamp te kijken. Zodra hij groter was en dus meer ging bewegen zette ik het stoeltje op de grond,wij hebben een ruime keuken dus hij zat niet in de zone waar ik met hete pannen liep.