Vanacht werd ik wakker van een enorme zeurende kramppijn in mijn zij wat doortrok naar onder en naar mn bovenbeen, ik ben gaan douchen(warm) en wat gaan drinken toen zakte het wat. we stonden echt op het punt iemand te bellen midden in de nacht maar gelukkig zakte t weer. wat kan dit zijn geweest? het was echt een soort kramp.
tja dat is lastig zo.. Kan bandenpijn zijn, maar ook je galblaas, darmen, enz.enz. Dit zou je echt even moeten vragen aan iemand dieje precies kan laten zien waar de pijn zat..
het was in in ieder geval als ik zo zit de rechterkant van mijn zij. ik zal zo ook eens aan mn moeder vragen en aanwijzen.
Hier ook wel eens last van kramp 's nachts, maar als ik me dan omdraai is het snel weer weg.. Maar zoals er al gezegd werd: het kan vanalles zijn, dus als je er weer eens zo'n last van hebt, zou ik het gewoon even navragen!
het kan een niersteentje zijn geweest zegt de huisarts. ik heb nu geen last meer gehad dus dan zou hij vanzelf los zijn geraakt maar het kan ook bandenpijn zijn, dat kan ok in je zij zitten en in je rug
Ik heb dit rond jou termijn ook meerdere keren gehad. Ook snachts vooral als ik op mijn rechterzij had geslapen. Het ging dan ook bij mijn nier zeer doen en van onderin mijn buik zo aan de zijkant naar boven toe. De verloskundige vertelde dat dit ook je banden zijn, want die lopen ook rondom je buik heen. In combinatie met het moeten plassen snachts deed het dus ook bij mijn nier zeer. Wanneer ik dan naar de wc was geweest, trok het gevoel vaak ook weg. maar het was echt heel pijnlijk, dat je echt niet meer op of om kan. Ik was er ook best van geschokken. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het bij jou snel over is. Ik heb er nu geen last meer van. sterkte!
megan bedankt voor je berichtje, ik hoop dat het niks ergs is want stel dat het n grote niersteen is ofzo ik kan nu niet geopereerd worden wegens mn zwangerschap.