nog meer ronde 5 dames?vraagjes om gezellig te kletsen en meer te weten te komen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MDCasBaby, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MDCasBaby

    MDCasBaby Lid

    18 apr 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    #1 MDCasBaby, 4 mei 2010
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
    haai allemaal
    Ik heb al een zoontje gekregen 3 jaar geleden,toen was ik 19.
    Groot kind,9 pond 55 cm en 18 dagen te laat:p

    ik zit nu al meer dan een half jaar niet aan de pil en zit nu dus in ronde 5.
    Beetje ingewikkeld allemaal maar we weten allebei sinds ik al niet meer aan de pil zit dat zwanger worden kan gebeuren en mijn vriend zei al dat ie dan nooit zou willen dat ik het zou laten weghalen.

    het is echt ronde 2 sinds mn vriend echt tegen me zei ik wil met jou een kleintje,en ik er dus ook mee bezig ben op voor te bereiden.
    Vorige maand had ik ALLE zwangerschapsverschijnselen,echt ALLE.
    KON niet missen en het leven voelde ik al veranderen en ik zag aan mn vriend dat hij er al echt uitzag als papa en alles,en ik zag dat hij zich ook al zo begon te voelen.helaas...
    3 dagen na de nod was t mis.

    Nu zit ik op dag 9 sinds de eerste dag van mn ongesteldheid.
    Ik ga verder met foliumzuur en probeer met mn te lage inkomen toch gezond te eten en drinken.
    Helaas heb ik ONTZETTEND veel stress en ben bang dat dit de reden is dat het al 5 rondes duurt.
    Want aan mn leeftijd zal het niet liggen(bijna 23)

    Was even aan het checken of er meer dames zijn van die zon beetje in de 5e ronde zitten,en even wat vraagjes voor jullie,misschien ook wel gezellig om over te kletsen!
    En ervaringen uitwisselen etc

    *wat jullie allemaal doen als stel om jullie voor te bereiden op een zwangerschap

    *hoe je partner je het beste steunt

    *wat doe je aan jezelf(middeltjes,etc)om proberen je vruchtbaarheid te vergroten(en welke methode werkt!!!!)

    *wat jullie doen om de kans op een evt zwangerschap proberen te vergroten/versnellen

    *hoe je jezelf probeert tegen te houden er teveel mee bezig te zijn

    *en of jullie last hebben gehad van een evt miskraam/miskramen tussendoor de pogingen(heb ik ook gehad vorig jaar)en hoe jullie ermee omgingen

    groetjes moniek en iedereen succes
     
  2. Mamaloe26

    Mamaloe26 Fanatiek lid

    26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik zit ook in ronde 5. Ik zal proberen antwoord te geven op je vragen.

    * wat jullie allemaal doen als stel om jullie voor te bereiden op een zwangerschap
    Niet bijzonder veel, er wel over gepraat hoe we het later allemaal willen doen met werk en opvang, etc. En ik zorg dat ik nu alvast redelijk gezond eten, niet drink en foliumzuur slikken.

    *hoe je partner je het beste steunt
    Door iedere keer na het klussen zijn zwemmers aan te moedigen, haha.

    *wat doe je aan jezelf(middeltjes,etc)om proberen je vruchtbaarheid te vergroten(en welke methode werkt!!!!)
    Geen

    *wat jullie doen om de kans op een evt zwangerschap proberen te vergroten/versnellen
    Ovulatietesten gebruiken om mijn eisprong te vinden en rond die tijd klussen.

    *hoe je jezelf probeert tegen te houden er teveel mee bezig te zijn
    Nog geen manier gevonden, als je het weet hoor ik het graag.

    *en of jullie last hebben gehad van een evt miskraam/miskramen tussendoor de pogingen(heb ik ook gehad vorig jaar)en hoe jullie ermee omgingen
    Een paar jaar geleden 5 miskramen gehad. Een pas met 16 weken. Huilen, huilen en huilen. En daarna proberen weer hoop en moed te vinden.

    Liefs Mamaloe
     
  3. Juffertje83

    Juffertje83 Bekend lid

    20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zitten nu ook in ronde 5. De ene keer ben ik er meer mee bezig, dan de andere keer. Ben bvb. nog niet begonnen met ovutesten omdat ik er nog niet teveel mee bezig wil zijn, maar ik denk dat ik er deze ronde wel mee ga beginnen.
     
  4. MDCasBaby

    MDCasBaby Lid

    18 apr 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    hahaha mamaloe echt gelachen om het aanmoedigen van de zwemmers:D:p:D

    wel erg zeg 5 miskramen.. bij mij waren het er 2.
    1tje is achteraf wel goed geweest want het was van mijn ex en ik had toen al twijfels
    Mijn vriend nu is echt de man voor mij dus dat zit wel goed.

    nou om er niet teveel mee bezig te zijn praat ik juist erover op het forum om mn verhaal kwijt te kunnen en andere mensen waar ik mee kan praten voor de gezelligheid,ik doe gewoon alles wat ik altijd al deed en niet ineens anders
    (bezigheden varierend van het eens-in-de-zoveel-tijd hardcore feestje tot dagelijks schoonmaken thuis en mn dieren verzorgen,bij lui op bezoek,met een vriendin de stad in etc),maar ga geen rare dingen doen om zwanger te raken.

    Vooral de seks moet normaal blijven en niet ineens moeten,ik blijf gewoon liggen en ga niet ondersteboven hangen,(vorige zw wel)
    Ik praat er vanaf u minder over met mn vriend want van het er constant over te hebben wordt ie kut van,en dus dat helpt mij gelijk mn kop eraf te zetten

    ik probeer wel normaal te eten en drinken(fruit en groente is duur dus dat lukt niet echt goed),geen gekke dingen te doen en stress te verminderen.
    En ik ga verder met de folium maar dat omdat ik vind dat ik dat ons erwtje verplicht ben:p

    groetjes moniek
     

Deel Deze Pagina