Hey, ik weet niet goed onder welk onderwerp ik het moet plaatsen dus probeer ik hier ook eens. Ik ben 38 weken en heb deze week enkele keren last gehad van hoofdpijn. Terwijl ik dit tijdens de rest van mijn zwangerschap geen last had. Aan wat kan dit liggen? Klopt het dat dit te maken heeft met het krijgen van opening? gr
Heb je ook nog andere klachten? Zoals bijvoorbeeld een pijnlijke buik (helemaal hoog bij je buik) Zie je misschien ook sterrtetjes? Mocht je deze klachten ook hebben kan het duiden op een te hoge bloeddruk. Maar als je deze klachten er niet bij hebt, en je er gewoon niet lekker onder voelt, zou ik voor de zekerheid je bloeddruk laten controleren.
Helemaal mee eens morgen maar even de vk bellen voor de zekerheid. Ik had dit ook en ben er eigenlijk te lang mee door gelopen. Had trouwens wel bovenstaande klachten ook. En bij mij is het zwangerschapsvergiftiging geworden. Wil je niet bang maken waarschijnlijk is het niks maar toch maar eff bellen. Laat je ons weten hoe het is gegaan morgen?
Nee dat gaat met niets anders gepaard. Mijn bloeddruk was maandag perfect... Ik ga gewoon even afwachten en als het weggaat, zoveelste beter...dan zal t misschien van vermoeidheid zijn..
Ik ben van de hoofdpijn af momenteel dus dat is al goed nieuws he! Als het terug zou komen dit weekend, bel ik maandag met vk. Zoniet, zal 'mijn kaars" gewoon op geweest zijn. Bloeddruk was perfect in orde. thanks girls!