Als ik m'n moeder en/of schoonmoeder vertel over onze dochter dan gooien ze het altijd op tandjes: > Ze kwijlt enorm (al maanden)...........ze krijgt tandjes(want obert had 3 mnd 1e tandje....ja dus??!!!) > Ze heeft een beetje rode billetjes.........ze krijgt tandjes > Ze heeft rode wangen............Ze krijgt tandjes(want jij had ook zo'n rode kop toen je tanden kreeg) > ze sabbelt op haar handjes(ook al maanden).....je raadt het al..........ze krijgt tandjes En nog wel meer dingetjes waar ze dan gelijk die tandjes dan weer bij halen terwijl in de verste verte nog geen tandje aan het doorkomen is. Ik word er soms wel een beetje moe van...of stel ik mij aan???
Nee je stelt je niet aan. Maar niet alleen je moeder/schoonmoeder heeft er last van, ook het halve forum hier
hoi,hoi, Heel herkenbaar verhaal,ons zoontje had ook al die "tandkrijgverschijnselen" al bij 3 maanden,overal waar ik kwam zeiden ze;o,die krijgt binnenkort wel tandjes hoor,of;komt van zijn tandjes,enz. Werd er gek van,want er was in de verste verte geen tand te bekennen.....zijn eerste tandje kreeg hij pas bij 10 maanden,en nu bijna 7 maanden later,zijn we 4 tanden,en 2 kiezen verder..we hebben nog wat voor de boeg...veel succes hè,en laat ze maar lekker praten...jij bent de moeder,en jij kent je kindje het best... Groetjes