haha ja, de eerste bericht die ik heb gemaakt staat een link van een site waar ik mijn tekeningen zooi op gooi haha XD (en dat rijmt =P)
Haai ik teken ook! Leuk om er een topic over te hebben, ik schilder ook, maar zoals iemand al zijn, met die kloidders en kwasten en zo is het niet erg handig met een kleintje. maar ik maak er toch zo een paar per jaar. Nu weer wat meer met tekenen bezig. Ik kan het niet erg goed digitaal en ben weer terug bij mijn potloden, omdat dat makkelijker gaat dan met een programma dat ik niet ken en dus eerst weer onder de knie moet krijgen. ik heb wat probeersels gedaan met adobe PS en een bamboo. Ik vind het best lastig. Ik zal eens kijken of ik iets hier kan plaatsen morgen.
Hier nog iemand die tekent! Trouwens ik schilder ook in olieverf. Teken de laatste tijd niet zo heel veel meer. Sinds ik van de kunstacademie ben geschopt was de liefde over. *ahum* Toch maar weer eens beginnen. Ben wel begonnen met schilderen!
Met zulke programma's moet je wel geduld hebben, het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik wist hoe het werkte heb namelijk nog nooit een handleiding gelezen haha maar ben wel benieuwd naar je werk =D @Fladdertje (hihi die naam toevalig van platvoet?) Ben ook benieuwd naar jouw werk, ga je die hier ook op plaatsen? =D
Daar was ik al bang voor Heb ooit gezien dat er...pff ben dat woord dus nog steeds kwijt. Maar soort van textuur aan n tekening toegevoegd werd om huid op huid te laten lijken. Maar weet niet meer in welk teken programma dat was...en hoe en wat t nou precies was. Kan net zo goed een programma voor bewegende beelden geweest zijn. Ik ben eindelijk zover dat ik durf te zeggen dat ik redelijk kan tekenen. Maar t voelt nog steeds aan alsof ik opschep dan. Maar goed ik ben dan ook nooit tevreden over mn eigen tekeningen.. Wat ik in het begin van digitaal tekenen heel erg miste was het gevoel van die potlood punt over het papier. Ik had dat schijnbaar nodig om te kunnen weten hoe hard of scheef ik mn potlood moest houden. Dus bakte er echt niks van op mn teken pad. En potlood tekeningen maken op mn wacom lukt nog steeds voor geen meter eigenlijk. Maar daarbij ben ik wel beter geworden met andere dingen. Ik zie het maar als een andere techniek ofzo. Net zoals het schilderen met aquarel weer een andere vraagd als dat je met olieverf schildert. Weet er iemand heel toevallig nog een paar leuke gratis te downloaden brush setjes? Heb net ontdekt dat dat heel leuk kan zijn dus..
Kijk eens op www.deviantart.com en typ dan ... brushes in de zoek machine, weet niet wat voor brushes je zoekt, maar zijn heel veel soorten, haar brushes, brushes voor achtergrond (bomen, bergen etc) als je er eentje hebt gevonden dan moet je op download clicken. Soms is het een WinRar/Zip programma dus die meot je dan openen (niet opslaan) en dan de brush file naar je documenten (of waar je het ook wilt hebben) schuiven (plakken en knippen lukt niet moet dus echt schuiven) en als het geen winRar/zip file is dan kan je het wel gewoon opslaan naar waar je het wilt hebben hoop dat het een beetje duidelijk is als je vragen hebt je geeft maar een gil =P
die zijn echt leuk =D vooral die met de kinderwagen is leuk =D ik vind babies moeilijk te tekenen bij mij lukt het nooit
Vroeger tekende ik nooit kinderen/baby's, maar ja nu er eentje hier rondloopt, merk ik dat ik die ook opneem in mijn tekeningen. Ik teken nu zowiezo anders dan vroeger. Gek dat mijn leefsituatie daar invloed op heeft. Ik zal ook een keer wat schilderijen fotograferen.
Hier een paar dingetjes van mij. Die eerste is een muurschildering voor een vriendin,de 2e gewoon een krabbeltje wat ik heb gemaakt
de 2e. Mooie tekeningen allemaal zeg!! @Giltje,,nee mijn vriend noemt me altijd "fladderelf" oftewel "fladdertje"
mooi =D mijn moeder had ook een tijd dat ze muur schilderingen wilde maken enz, ik zelf moet er niet aan denken haha, geef mij maar papier en potlood en natuurlijk een gummetje =P Maar wel mooi gedaan =D
Hallo, ik teken ook. Een beginner welliswaar maar het gaat lekker. Mijn vader tekend al jaaaren en ik keek wel altijd mee vroeger maar zelf nooit een poging gedaan buiten tekenlessen op de middelbare school na. Maar nu na 3 kinderen wil ik een hobby, wat tijd voor mezelf dus voor de grap heb ik mijn jongste dochter geschetst en hij leek best wel. Daarna ben ik verder gegaan met portrettekeningen. Wil ze wel tonen, zal ook een accountaanmaken bij waar jullie zitten. Ff kijken wat dat is!
Mooi hoor, die portretjes! Ik wou dat ik kon tekenen . Helaas kom ik niet verder dan kleutergekrabbel Mijn oudste kan het wel erg goed, van wie ze dat heeft??
Sommige worden er mee geboren denk ik, mijn ouders kunnen bijde mooi en goed tekenen, en ik ben de enige van ons 3e die kan tekenen haha, mijn zusters kunnen het helemaal niet =D is wel iets om trots op te zijn vind ik