Hallo dames, Even een vraagje hoor. Wij betalen een voorschot van 100,71 per kwartaal aan Evides. Is dit hoog? Nu hebben wij wel een grote vijver waar af en toe water wordt bijgevuld...... Groetjes, Wendy
Neem aan dat dit water is? Wij hebben Vitens en betalen 35 euro per kwartaal. Ik vind 100 euro per kwartaal voor water behoorlijk hoog ja.
Wij betaalden eerst 150 euro per kwartaal, maar daar zaten allerlei heffingen en belastingen bij. In onze nieuwe woning betalen we 36 euro per kwartaal. Het is dus goed mogelijk, maar je moet wel weten waar je precies voor betaalt.
Wij betalen 22 euro per maand ( dus 66 euro per kwartaal) Hier zitten verder geen heffingen bij. Belasting weet ik niet. Wij hebben geen vijver en zijn erg zuinig met water.
Wij betalen nu 196 euro per kwartaal. Hier zitten ook de ontroerendgoedbelastingen.waterschaps en van de vuilcontainers bij in. Zo hebben wij achteraf niet een nota daarvan en ik vind het ideaal.
Wij betalen 30 euro per maand (dus 90 per kwartaal) en dat is zonder heffingen of zo. Wij krijgen wel altijd terug.
wij betalen aan water 58 of 68 euro per kwartaal...weet het even niet precies maar 1 van die twee wij zijn met z'n drieen