Ik ben ook een thuisblijf moeder en geniet hier enorm van. Al jaren heb ik een internetwinkeltje die ik nu nog steeds onderhoud. Is trouwens meer hobbymatig, maar wel leuk om te doen als mijn meisje aan het slapen is. Daarnaast ga ik vrijdags babyzwemmen en kom je toch onder de mensen. Op een woensdag breng ik mijn meisje naar mijn moeder en heb ik een dag voor mezelf. Af en toe pak ik de kinderwagen en ga ik met haar lopen of ga ik even met de auto met haar naar de stad. Begin ook over een paar maandjes computer cursussen sávonds te geven. Dan past mijn partner op en kom ik weer andere mensen tegen. Ik heb het nu nog steeds druk met alles erom heen, maar vindt het verschrikkelijk leuk. Je kan ook alle eerste dingetjes meemaken. Ik zou dit alles niet willen missen.
Ik weet niet of je een koop of huur woning heb? Wij hebben een huur woning en hier op het dorp heb je nog erg leuke prijzen om te huren. dit scheelt natuurlijk al een berg. Me vriend zit op de vrachtwagen en maakt heel erg veel over uren dat scheelt ook op zijn vaste salaris zou het niet kunnen. Nu werk ik er wel wat bij als inval werk en ben nu 2 weken niet op een groep ingespland dus het is 50/50 thuisblijf moeder. Wat ook scheelt is dat ik er een sprot van maak om zo goedkoop mogelijk overal boodschappen te doen. Ik weet dat het het een luxe is om niet min 2 of 3 dagen te MOETEN werken ik mag werken.