Hallo, Wie heeft er nog meer tips om de bevalling op gang te laten komen? Ik leef nu op een dieet van broodje pindakaas met als toetje een ananas en als drinken bitter lemmon . Weet iemand meer tips?
Hoi hoi, Veel traplopen en veel sexen Dit werkt, maar alleen als je baarmoedermond er klaar voor is! Suc6! Groetjes Petra
irritant hè.. volgens mij kunnen alleen de nodige medische middelen helpen om eerder te bevallen. Je kindje schijnt echt pas te komen wanneer ie er zelf zin in heeft hihi..succes!
wonderolie schijnt ook te helpen. Me moeder had het bij mij gedaan en dezelfde dag kwam ik nog Het schijnt trouwens ook heel heel heel vies te zijn dus dan moet je het i.c.m chocomelk drinken.
om ste beurt je benen in de wasbak leggen zo komt er druk op je baarmoeder te staan is is soms het zetje wat je even nodig hebt ik heb dit gedaan toen ik dik over tijd liep van mijn oudste 24.00 me benen hopla in de wasbak en 1.30 begonnen de weeën toeval of??? baat het niet het schaat zeker niet succes
Het lukt mij niet eens om de trap op en neer te lopen. Ben topzwaar en last van voeten en rug. Maar dat van die wasbak, bedoel je dat je je voeten als een acrobaat in de gootsteen legt? Ben benieuwd hoe je dat doet dan! Wonderolie kun je flink ziek van raken; diarree is het gevolg. En dan nog hoef je geen weeën op die manier te krijgen. Dus ik houd het even bij braambladthee, volgens mijn moeder kwam daardoor mijn zusje te vroeg (1 maand). Maar ja, weet het niet hoor. Baat het niet dan schaadt dit in ieder geval niet! Vorig weekend waren er 7 baby's geboren op 1 dag in de vk-praktijk. En alle 7 door 1 vk op de wereld geholpen. Wat een baan zeg..... Groetjes, Ellen
Onze wc is boven. En nou moet ik daar zeeeeeer regelmatig heen, dus aan traplopen geen gebrek Het heeft alleen geen effect... Ik ga straks m'n benen maar eens in de wasbak leggen. Daar had ik nou nog nooit van gehoord. Is het proberen waard. Haha. Moet er ook water in of gaat het gewoon om de hoogte?